לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למשועממים בלבד!


אם אתה משועמם אז כנס לכאן P:

כינוי:  חאאאאסוי P:

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

כי מישו היה חייב להגיד לכם:


פוסט די דפוק אבל מה לעשות, אני חייבת לעשות אותו ולהגיד לאנשים תאמת בפרצוף [אולי הם קוראים פה,אולי לא,מאיפה לי ]

 

טוב אז ראשון יהיה מחמוד [שם בדוי]:

אתה מעצבן,אתה דביל ואתה הומו!

חכה חכה אתה עדיין לא הרגשת מזה הצקה [לפחות לא ממני]

אבל אל תדאג, זמנך יגיע

 

 

השניה היא נעמי [שם בדוי גם..]:

את טיפשה,את מכוערת,את שמנה וחסרה לך המון השכלה

אה ומטומטמת כבר אמרתי? טוב אם לא אז הנה!

חכי חכי גם יומך יבוא

 

ועוד רביעיה דבילית שיחטוף אתכם ערבי

אמן

 

 

ועכשיו לכמה אנשים נחמדים:

אממ תומר אחי ;]

אתה קול

ויש לאחיך מקלדת כפית!

 

כרמל:)

יש לך אוכל טעים,בזכותו אני מתקיימת,מה שאומר שהצלת את חיי

מרעב ומחסור חמור במזון!

 

ועוד מישי שיש לה חולצות כמו של שני

אבל אין לי כוח לפרט עוד

 

זאק:

אתה חתיך ואתה מקשט לי את החדר :]

 


דבילי, דבילי מאוד אפילו, אה וכן,תחסכו ממכם לשאול על מי זה כי אני גם ככה לא יענה

אממ וזהו

ביי

 

 

 

 

נכתב על ידי חאאאאסוי P: , 7/11/2007 13:46  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הילה ב-23/5/2008 09:03
 



אין כותרת :]


טובב..אין לי כותרת ואין לי הרבה על מה לעדכןן..אני פה כי מכריחים אותי אהמתומראהמ אז בינתיים נחשוב על מה לעדכן..

 


מכירים תשאלות האלה בלי תשובה? אז תשכחו מהם, כי מעכשיו כבר יש :]

 

למה אנחנו מדברים ומדברים... וכשאומרים לנו "תמשיכו לדבר"! אנחנו פתאום משתתקים? חח מי משתתק? הם רק ממשיכים לחפור!
 
למה ציפורים לפעמים הולכות ברגל? כי אין להם כסף לאוטובוס
 
 למה קיימים בתי קולנוע כאשר יש לכל אחד בבית ממיר דיגיטלי, טלוויזית פלזמה 544248 אינץ`, מערכת סראונד 213.1 וסלון מעור... כי יש אנשים רעבים שאין להם בבית פופקורן 

למה אנשים מאמינים כשאומרים להם שיש ארבעה מיליארד כוכבים, אבל חייבים לבדוק כשכותבים להם "צבע טרי"? כי פועלים הם לא אמינים במיוחד

למה הדבק לא נדבק למיכל בו הוא נמצא? קסם!

למה לטרזן אין זקן? כי הוא מתגלח

של מי היה הרעיון לשים "ש" במשפט "יש לי שין שורקת"? של נחום בן עזרא

האם יש איזשהו יום, בו מזרנים אינם נמכרים במבצע? אממ כן, ימי ראשון ורביעי

למה אנשים עוברים שוב ושוב עם שואב האבק שלהם על חתיכת חוט המונחת על הרצפה, אחר כך מתכופפים, בוחנים אותה, ושמים אותה בחזרה על הרצפה כדי לתת לשואב האבק הזדמנות נוספת? בשביל האתגר

למה אף שקית פלסטיק לא נפתחת בקצה בו מנסים לפתוח אותה בפעם הראשונה? איפה ראיתם שקיות פלסטיק?!

איך הגיעו כל החרקים המתים האלה לתוך מתקני התאורה הסגורים? זה בית קברות לתיקנים

כשאנחנו הולכים בסופרמרקט, ומישהו פוגע בקרסולנו עם עגלת הקניות שלו, ואז מתנצל, למה אנחנו אומרים "הכול בסדר"? הרי הכול לא בסדר, אז למה אנחנו לא אומרים "זה כואב, חתיכת אידיוט דפוק"? כי אז הוא יתן לכם תעגלה בראש

למה אנחנו מנסים בחורף לשמור על הבית חם כפי שהוא היה בקיץ, תקופה בה התלוננו על החום? כי כיף להתלונן

האם אפשר לדון הומלס למעצר בית? בהחלט!

אם שמן תירס עשוי מתירס, ושמן זית עשוי מזית, ממה עשוי שמן תינוקות? מערבים

אם שחייה זה הספורט ששורף הכי הרבה קלוריות, למה הלווייתנים נראים ככה? כי הם אוהבים פירות ים

אם מוציאים צב מהשריון שלו,הוא עירום או הומלס? עירום

מי היה האדם הראשון שהסתכל על תרנגולת ואמר, "אני הולך לאכול את הדבר הראשון שיוצא לה מהתחת"? אבשלום גבריאלוב

האם לעובדים של ויסוצקי יש הפסקת קפה?

לא האם יש מילה נרדפת למילה נרדפת? כן! מילה תחלופית :]

אם אתה אוכל פסטה ואחר כך אנטיפסטה,זה אומר שתישאר רעב? מזה אנטיפסטה??!

אם אתה מנסה להיכשל ומצליח, מה בעצם קרה? נכשלת בהצלחה =]

האם להתכונן לבלתי צפוי לא הופך את הבלתי צפוי לצפוי? שניה אני ישאל את מרגלית הבלשית

אם אתם רואים חיה מוגנת אוכלת פרח מוגן, מה אתם אמורים לעשות? נותנים לה קנס

אם דיסלקטי סובל מפזילה,הוא קורא בלי בעיות? לא

למה יש בשלט הוידיאו כפתור "איג’קט", כשממילא צריך לקום ולהוציא את הקלטת? למי יש וידיאו בכלל?!

אם החומר שממנו עשויה הקופסה השחורה לעולם אינו מתרסק, למה לא עושים את כל המטוס מהחומר הזה? כי זה כבד

איך מגיעים שלטי ה"לא לדרוך על הדשא" למרכז הדשא? בעזרת הצנחנים

מה סופרים הכבשים כשהם מתקשים להרדם? יתושים

למה כבשה לא מתכווצת בגשם? מי אמר שלא?!

 כשאישה נישאת לערס - היא מתחתנת או מתארסת? מתחתנת

אם לחם תמיד נופל על הצד עם החמאה וחתול תמיד נופל על הרגליים , איך יפול חתול עם חמאה על הגב? על הצד

למה בכבלים הדיגיטלים (hot) יש מקום להחליט אם אתה רוצה עם כתוביות או בלי אבל אף פעם אי אפשר להחליף? לאדעת..יש לי yes

 אם ילד קטן הוא ילדון, ומחשב קטן הוא מחשבון, אז סבא קטן הוא סבון? סבא קטן הוא סביון :]

אם לקרמבו קוראים "קרמבו" בגלל שהוא מלא בקרם, למה לדמבו קוראים "דמבו"? כי הוא מלא בדם

אם אדם שגר באנגליה הוא אנגלי, ואדם שגר בישראל הוא ישראלי, אז אדם שגר בצ’ילה הוא צ’ילי? חח שאלתי את זה את המורה שלי..הוא צ'יליאני.!

האם לאדם ולחווה היה טבור? לא  

אם מילה כתובה לא נכון במילון - האם זה יוודע לנו מתישהו? כן

האם בבית ספר לחרשים יש צלצול? כן

למה כשילדים משחקים בחול ומוצאים כל מני דברים קוראים להם פראי-אדם וכשהמבוגרים עושים את זה קוראים להם ארכיאולוגים? כי אין להם הכשרה למקצוע

אם חונקים דרדס, לאיזה צבע ייהפוך העור שלו?" ירוק

טוב אין לי כוח עוד..

 

 

 

 

 

נכתב על ידי חאאאאסוי P: , 4/11/2007 13:48  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חאאאאסוי P: ב-6/11/2007 14:13
 





1,176

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחאאאאסוי P: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חאאאאסוי P: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)