לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

lost in a sea of thoughts


We stopped checking for monsters under our bed when we realized they were inside us

Avatarכינוי:  thinking too much

בת: 29



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2014

שלום ?


בזמן האחרון הבלוג הפך לנטל יותר מאשר למקום נעים ומשחרר שאני רוצה להיות בו.

אני מרגישה מעין חובה לכתוב פוסט חדש אחרי הרבה זמן שלא פרסמתי,

זה מרגיש עול ולא משהו שאני רוצה לעשות.

קשה לי להגיד שאני סוגרת את הבלוג,

כי בכל זאת אני פה יותר משש שנים,

הבלוג שלי וישראבלוג הפכו לבית שני בשבילי,

אבל הוא כבר לא ממלא את המקום שהוא אמור למלא בשבילי.

אין לי את הזמן והתשוקה כבר,

אני לא מוצאת את עצמי רוצה להכנס לבלוג,

אלא מרגישה מוכרחה להכנס לבלוג ולהחזיק אותו,

וזה לא טוב ולא נכון. 

לכן, לצערי, נראה לי שזה הזמן הנכון להגיד שלום.

אני אוהבת אתכם, והמקום היה חלק חשוב ומשמעותי בחיי ואני סופר שמחה שהייתי פה,

אבל לפעמים אין ברירה אלא להכנע לתנודות החיים,

ולשינויים.

נכתב על ידי thinking too much , 1/3/2014 12:23  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





63,156
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthinking too much אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על thinking too much ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)