לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הברבי כותבת

שלום! אני ילדה חמודה כמו ברבי. אבל רק חמודה ופופולרית כמוהה לא פאקאצה כמוהה. ואני מבקשת מכם לעזור לי למנוע את התופעה של הפאקציזם הישראלי! היחד נעצור את חיידק הפאקצות שבחברה האנושית!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

ההורים חוזרים


אני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל כל כך התגעגתי להורי שלי. יש ילדים בגילי שיגידו שזה סתם אבל אני לא יודעת, איך שהוא התגעגתי לצעקות שלהם ולדאגה המיותרת שלהם. כן. אני ילדה מוזרה..... האמת שהם קנו לי ימבה דברים כמו נגן אם פי 4 חדש ומצלמת אינטרנט ו2 שמלות לחתונה של אחותי. האמת שלעומת השמלות חתונה המזעזעות שהם קנו לאחותי השמלות שלי דווקא יפות. אני אוהבת... היו עוד דברים אבל עלייהם אתם לא רוצים לדעת. הקיצור זהו. תכתבו תגובות

נכתב על ידי חמודה כמו ברבי , 19/11/2007 20:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  חמודה כמו ברבי

בת: 29

Yahoo:  רותם  






הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחמודה כמו ברבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חמודה כמו ברבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)