לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הברבי כותבת

שלום! אני ילדה חמודה כמו ברבי. אבל רק חמודה ופופולרית כמוהה לא פאקאצה כמוהה. ואני מבקשת מכם לעזור לי למנוע את התופעה של הפאקציזם הישראלי! היחד נעצור את חיידק הפאקצות שבחברה האנושית!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

החבר


לחברים יש יתרונות וחסרונות. אחד החסרונות בחבר שאת בוחרת לך זה שלעולם לא תוכלי למצא מישהוא מושלם ותצטרכי להסתפק במה שיש. זה בדיוק מה שקרה לי: עד לא מזמן היה לי חבר אבל הוא היה ההפך המושלם ממני. הרבה זמן אהבנו אחד את השני אבל הוא לא היה מסוג האנשיםשמתאימים לי. שנינו די ניצלנו את העובדה שיש לנו חברה/חבר. הוא ניצל את זה בכך שיש לו חברה חתיחה וסקסית ואני בזה שאז כולם ירדו לי מהוריד. כן, אבל כולם שאלו ואף אחד לא האמין שלילדה הזו יש חבר ורצו לראות אותו. הוא לעומת זאת לא רצה להתעסק עם החברות החברים שלי. הוא היה נורא אגואיסט ופרפקציוניסט שעד הוא מצא חברה שהוא באמת אוהב הוא ניסה לנצל אותה עד הסוף. אם זה עם החבר'ה שלו ואם זה בדברים אחרים. בקיצור נפרדתי ממנו כי כבר לא יכולתי לסבול את ההתנהגות שלו כלפיי.   

 

                                                      

נכתב על ידי חמודה כמו ברבי , 4/12/2007 15:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  חמודה כמו ברבי

בת: 29

Yahoo:  רותם  






הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחמודה כמו ברבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חמודה כמו ברבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)