לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המופע של מישל ;]



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 238667432 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008


גאון

ביצוע: נורית גלרון
מילים ולחן: אביב גפן

 

גאון מי שהמציא את הים
דגים וגלים וחול לכולם
גאון מי שהמציא ת'שקיעה
איך כל יום השמש נהיית עייפה

איך הירח מתרומם...?

גאון מי שהמציא ת'זיקנה
לפעמים אנשים גם צריכים מנוחה
גאון מי שהמציא ת'חיות
לפעמים הן יותר מאיתנו אנושיות

כמה פשוטה השאלה
גאון מי שמבין אותה...

גאון מי שהמציא ת'שתיקה
לפעמים ממילים היא יותר חזקה
גאון מי שהמציא חברים
כשאפשר לדבר בלילות הקרים

כמה יפה האהבה
גאון מי שהדליק אותה

גאון מי שהביא לי אותך
ואיך בלעדיך הייתי בוכה
 
 
גאון מי שגרם לחיים שלי להראות ככה ,
אני אוהבת אתכם , ואותך , ואת החיים האלו , ואת השנה הבאה עוד לפני שהתחילה
ובאלי לצעוק עכשיו כמה שטוב
אבל עדיף שלא , נכון ?;)

נכתב על ידי , 27/8/2008 03:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פריקה ,


אז מה ?!

אז מה שאת עיפה ?

אז מה שאני לא היחידה ?

אז מה שאני יכולה לבד ? !

כולם יכולים , וכולם עייפים ,

 ותמיד יש עוד !

אבל אם אני אהיה עצובה ,

אז אני רוצה שתהיי פה  , ותגרמי לי לחייך

ואם אני רוצה לדבר ,

אז אני רוצה שתהיי פה , ותתני לי להוציא

ואם אני לא מרגישה טוב ,

אז אני רוצה שתהיי פה ,

כי מגיע לי ! והרי אני יודעת טוב מאוד , שלא תסדרי בלעדי , ואת יודעת את זה בדיוק כמוני ואולי אפילו טוב יותר

כי הרגשת את זה !

ורואים שאת מבינה את הטעיות שלך , ונחמד ... זה ממש נחמד לגרום לאנשים להבין את הטעויות שלהם

כמה מגעיל שזה רק יכול להשמע

 

ואת , שאם לא היא , אז ציפתי ממך ...

 תמשיכי לקרוא לי מהממת , ולהיות כלכך מקסימה

ונכון שאנחנו מסתדרות , ואני לא אוכל לנתק הכל ולהמשיך בלעדייך

רק שמה כולל הדבר הזה של להמשיך איתך כלכך הרבה שנים

את נהנת יותר עם אחרות , ואוהבת יותר להיות עם אחרות , וסולחת לכולן , ורק לי לא ...רק לי לא

דווקא  לי  נשמע הכי מפגר בעולם ,  באמת ... ולמה ? !

מה , את לא מרגישה מוזר שאני לא באה ומדברת איתך ?

את לא מרגישה מוזר שאני מספרת הכל לאחרות

אז אל תתלונני אחרי זה למה אני הולכת ומספרת לאחרות את מה שאני אמורה לספר לך

את לא נותנת לי , את גורמת לי להרגיש הכי לא נוח בעולם לספר לך

 

ואני רוצה שארין תחזור ... אולי היא תשפר הכל , ושהשנה תתחיל ושהיא תהיה הכי מוצלחת שיש , ואני רוצה כזה חורף כמו שאני אוהבת עם גשם כזה והעלים שכיף לדרוך עליהם , ואני בכלל בכלל לא רוצה שגאה תעזוב , ועם כמה שאני רוצה שהשנה תתחיל

אני לא רוצה שזו תגמר , איזה שנה מדהימה הייתה !

ונכון שלא הכל רע , כי יש את הדברים שעושים טוב

ושחכתי כבר כמה כיף זה להיות מאוהבת

אז כמו תמיד אני אומרת שרע , ואז נזכרת בטוב , ומחליטה להעיף את הכל לצד , ולהתמקד בטוב

אבל לא .. הפעם , אני אפתור הכל , אני לא אתעלם

ויהיה בדיוק כמו שאני רוצה , ואתן לא תהרסו לי , שתיכן , עם כמה שציפתי ככה איכזבתן , אבל למי אכפת

התרגלתי , הרגלתן אותי למצב , ואני יודעת שתתצטערו

 

והמחנק הראשון עבר בצורה מ ד ה י מ ה , וקורס היה טוב ,ואתה (  עשית לי את המחנק והקורס כמו שאף אחד לא עשה : ]] )

והכל נגמר , עצוב , אבל נגמר

ושנה הבאה תתחיל

עם דף חדש , חלק ונקי , ותפקיד חדש , וציונים כמו שאני אוהבת

ואני כלכך מחכה , כלכך מחכה ...

 

 

נכתב על ידי , 6/8/2008 21:27  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישל פלדמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישל פלדמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)