לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

UnderClass Hero

ביקורת על החברה המזויינת שלנו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

Cos if one day you wake up and find that you're missing me


אוקי השבוע התחיל דיי בסדר, כמו שהבטחתי לעצמי עזבתי בצד כמה דברים, ועברתי לחדשים, ונפתח לי עכשיו חלון הזדמנויות חדש כדי לנצל אותו,
אממ, אין לי יותר מידי מה להגיד,
בלימודים אני קצת משתפר, ואני שמח מזה,
עם החברים דיי סבבה, יש עכישו פחות פילוג כזה,
וואלה שבוע הבא סיור בשלח דווקא ביום שצריך להביא כובעים מצחיקים [יש לי הרבה כאלה] אוף
אממ שבוע הבא עושים לנו דבר שטותי ביותר של לבוא כל יום לבצפר בנושא שונה שקשור לתחפושות :\ טוב...

לא יודע,זאת תקופה דיי קשה,נתחיל מאותו "דבר" שהייתי צריך להשאיר מאחור, ונראה לי הצלחתי, עכשיו צץ משהו חדש ואותו אני לא אפספס שוב, ונקווה לטוב.
בזמן האחרון יש לי חלומות על זה שחבריחם שלי מתים Oם זה מפחיד אותי...
אממממ
טוב נראה לי שאני אסיים את הפוסט פה, עידכנתי רק כדי להראות סימן חיים כלשהו..=]

טוב..תהנו מהחיים, כה?
נכתב על ידי , 22/2/2009 19:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



When angels deserve to die


בכותרת אימואית זו אני אתחיל את הפוסט הזה בעצבנות,
פאקינג מדינה פאקינג בחירות מסריחות ופאקניג פאק...
לדעתי, יותר מחצי מדינה, לא מבינה את הדעות הפוליטיות של כל מפלגה, ויותר מזה, לא יודעים את ההבדלים בין שמאל וימין. אבל לא משנה, נקווה לטוב..



חצמזה השבוע עבר דיי סבבה..עד לכמה ימים אחרונים שהבנתי הרבה דברים..והחלטתי לפרוש מכמה דברים [מחשבות רשגוש וכל הבולשיט שמסביב]
נפתח דף חדש בחיים,שבו נכתוב סיפור, ובסיפור אני אהיה אדם מגניב מאוד, כנראה מלך, ואני אעשה מה שבראש שלי, ומה שבא לי ואני אגיד מה שאני רוצה מתי שאני רוצה ואיך שאני רוצה,. עכשיו בואו נתאר שכולנו ה"מלכים" בסיפור הזה, וכולנו רוצים להביע את עצמנו, בין אם זה בהפגנות, באלימות [תנסו כמה שפחות] או בצורה פומבית כלשהי, אבל תעשו את זה, כי אם לא אתם תדברו, מי ידבר?

"החלטתי לפרוש מכמה דברים"- כן, עד כמה שקשה לי, ועד כמה שאני לא יודע איך אני אעשה את זה, החלטתי לוותר על כמה דברים, ולא, אל תראו אותי כאחד שמוותר על כלום, אני מוותר על דברים שלא יצליחו להתממש לעולם, על דברים שהייתי נאיבי כלפיהם והייתי טיפש. מעכשיו והלאה אני לא אשים לב לדברים האלה, וכבר התחלתי, ואני אנסה להיות כמה שיותר שאנן כלפיהם..וכמה שזה קשה, אני מאמין שאני אצליח.

"נפתח דף חדש בחיים"- דף חדש, חיים חדשים, החטתי לקחת כמה דברים ביותר רצינות וביותר השקעה, בין אם זה התנועה, ובין אם זה הלימודים והכל להכל, אני לא אשים על דברים שלא חשובים כלפי, עד כמה שזה נשמע מגעיל ואנוכי, אני יודע מה אני עושה, ולא על כל דבר אני אהיה שאנן, אבל צריך ללמוד מתי לא להתערב ומתי להתערב.
"ההבדל בין חכם לפיקח הוא שפיקח יכול לצאת מבעיות שחכם אפילו לא נכנס אליהם"

"כי אם לא אתם תדבו, מי ידבר?"- אנשים, צאו מהקופסא, יש לכם משהו להגיד, תגידו את זה! אל תשבו מול המחשב ותגידו "אוי מה אני יכול לעשות עם המצב הזה, צאו ותגידו את מה שאתם חושבים, תארגנו דברים, קחו פיקוד על דברים, אל תיהיו נאיביים ואל תתנו לאנשים להכניס לכם מילים לפה.




עד פה להפעם, נמאס לי מהמצב, תפנימו, תקראו ותממשו..
עד הפעם הבאה, תהנו מהחיים.

נכתב על ידי , 10/2/2009 23:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 31

MSN: 

תמונה




1,961

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMishKatz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MishKatz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)