לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק בלוג..

נראה לאן זה יתפתח, בינתיים סתם היה לי משעמם.

כינוי:  פב

בן: 36

ICQ: 167092338  





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

וואי וואי וואייייייייייייייייייייי, שנים שלא הייתי פה.


וחזרתי בגלל רותם האידיוטית הזאת שהתחילה להציק לי ולהעלות נשכחות מתהום הנשייה - בקיצור הזכירה לי קטעים ישנים שרשמתי.

כן כן, חכו להרבה מילים מפציצות, אני לומד ולפסיכומטרי והתחמשתי בכ-2700 מילים חדשות שיזיינו לכם ת'עכוז באופן רהוט ביותר.

 

זאת ההתחלה, מקווה שלא הסוף, אכתוב בזמני הפנוי שלא ממש קיים לאחרונה.

 

אם יש טענות פנו לרותם היא אחראית פה, למרות שהמרות (שלטון) היא שלי.

נכתב על ידי פב , 3/4/2006 01:47  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,449
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)