לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Look at me


כל מה שכתוב פה!?.. בא ממני .!? לא מתאים לך!? זכותך לעוף לי מהבלוג=[= Have a nice day


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008


 

הסתכלתי ולא ראיתי

חלמתי עליה בלילה

היא ישבה שם ישבה לה

על נדנדה עם שמלה לבנה

עולם גדול, ילדה קטנה

 

הכשלת אותי אהבה

במציאות אין תקווה

אך בחלומי תמיד היית

ילדה קטנה בעלת שמלה לבנה

נכתב על ידי NoMoreSorrow , 17/9/2008 19:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עכברה ירקרקה ב-22/1/2009 22:14
 



מה שיצא ..


 ציפורים מצייצות

מנגינות מחייכות

החיים ממשיכים

הם רוצים להמשיך אבל אין לאן

אין לאן לקחת את כל התחושה

תחושה בהכחשה

היא לא נגמרת

 

שורפת אותי מבפנים

רוצה לצאת לעולם אחר

לעולם טוב יותר

לא נותר לי זמן

מחכה לשומדבר

אני חי באשליה

אני חי בבעיה

 

כרגע אלוהים עבר מולי

הוא חייך אלי

הרוח ליטפה אותי

ציפתה ממני לחיוך

אני לא יכלתי

רציתי ולא יכלתי

זהו סיפור על חיוך שנפל

שאלוהים ממני גזל

והוא לא יחזור

זה לא יעזור..

 

נכתב על ידי NoMoreSorrow , 16/9/2008 21:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוורנווש(: ב-17/9/2008 07:22
 





Avatarכינוי:  NoMoreSorrow

בן: 31

MSN: 




671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoMoreSorrow אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NoMoreSorrow ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)