לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני, עצמי, אנוכי. ואתם אם אתם רוצים להיכנס.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008


"שוב הרגשתי אשמה. הרגשתי כאילו עשיתי משהו בלתי נסלח.

אבל לאורך כל הדרך ידעתי ששמה של התינוקת יהיה שרה. ברגע

שנודע לי שזאת בת, ברגע שנולדה, ידעתי שזה יהיה שמה.

אין אף שם אחר שהיא יכלה לשאת. היא שרה. שרה שלי. הד

לשרה האחרת, הילדה הקטנה עם הטלאי הצהוב ששינתה את חיי."

מתוך "המפתח של שרה" מאת טטיאנה דה רוניי.

 

בכל שש עשרה שנות חיי, לא הייתי כה נפעמת, נרגשת, המומה, נסערת כתוצאה מקריאת ספר.

במשך שלושה ימים, ושלוש מאות ושבע עשרה עמודים נשמתי נעתקה, הייתי מרותקת לכל עמוד, לכל משפט, לכל מילה, לכל אות ולא יכולתי להפסיק.

שמחתי, התרגשתי, הצטמררתי, הופתעתי. התמלאתי תחושות.

 

שני סיפורים, שונים בתכלית, נקשרו והפכו לאחד. ואני נדהמתי.

נדהמתי לקרוא על דמויות רבות, עמוקות ומרתקות, שעיטרו את חייהן של שרה, ושל ג'וליה הדמויות הראשיות.

שתי נשים, שנולדו בדורות שונים, עברו חוויות שונות ודירה אחת ברחוב סינטואג' בפריז מקשרת בינהן.

 60 שנה מפרידות בין שני הסיפורים הללו, שלאט לאט הופכים לאחד.

יכול להיות שאני סתם מגזימה, ואולי העובדה שקראתי את הספר הזה בעת שהותי בגרמניה,  עוררה בי את התחושות האלו.

 

"המפתח של שרה"/ טטיאנה דה רוניי.

תקראו.

 

נכתב על ידי , 7/8/2008 12:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 31

MSN: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזו סתם אני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זו סתם אני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)