לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Diet Blog


בלוג על דיאטה ללא דיאטה- המאבק האישי.

Avatarכינוי:  lost life

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

עברו יומים :)


ונחשו מה?

ירדתי עוד חצי קילו D:

74.9

עדיין הרבה אבל במגמת ירידה.

אוקי אז היום קמתי בבוקר עם בטן שטוחה-נגמר המחזור.

וכל הרעב המזדיין הזה!

 

בקיצור, היתה מסיבת גיוס לידיד שלי-אוף הוא הולך :(

אבל היה כיף מלא ריקודים ושיכורים חחחח.

 

בזמן האחרון אני שומעת מלאן שירי אהבה, אני פשוט מתה לחבר...

וגם חולמת על בנים שאני מכירה ואוח זה מעצבן.

כי אני לא מאוהבת אין לי על מי להיתלות חחח.

 

בקיצור נרזה אחכ נחשוב על אהבה!

 

מואה

 



 

 

נכתב על ידי lost life , 18/11/2007 14:46  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Day 2


אז הכל ממשיך לעבור בהצלחה.

אני ממש מרוצה מעצמי, אבל טיפה מעוצבנת כי קיבלתי... בלעכ.

בנים אולי לא מבינים את זה ואולי גם כמה בנות פה, אבל היום בגלל שקיבלתי כל היום

הייתי רעבה כמו לא דעת מה וגם אחרי אוכל כאבה לי הקיבה מרעב.

אבל נלחמתי.

ו..

נצחתי D:

אני מחכה לראות את המספר על המשקל מחר, מיכוון שאלו הם קילוגרמים עודפים הכל נושר.

 

אוקי, אז מה אכלתי היום?- הפינה האהובה.

 

בוקר: השעה 12:00 כוס ברנפלקס (של פינוקי בריאות) עם רבע כוס חלב.

 

צהריים: השעה 3:25 אכלתי טבעול טירס וכוס אורז.

(הכל מדוד)

 

ערב: שעה 7:00 אכלתי 2 סנוויצ'ים של לחם קל עם קוטג'

(יענו 4 פרוסות לחם)

 

הכל ביחד יוצא-

900 בידיוק עפ"י מחשבון בריאות.

 

אז דווקא נחמד והסתובבתי שעתיים בחוץ...

RAWR הולך לי מצויין.

 

אוקי חבר'לאס, למתקשים שבינינו אם אתם אנשים שאוכלים מחשק והוא תמיד מנצח אותכם קחו עצה:

לפני שאתם אוכלים מהצלחת הגדושה שתו 5 כוסות מים קרים לא אכפת לי איך, אבל דחסו.

נסתי על בשרי, עובד.

 

ובכללי תדעו להילחם, זה שווה.

 

(היה לי היום יום רע, רבתי עם אבא והידידים הנהדרים שלי עזרו למצברוח שלי

אין כמו חברים, למרות שהם לא קוראים פה.. מתה עליהם)

 

בהצלחה כולם!

 



נכתב על ידי lost life , 16/11/2007 00:50  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון ראשון :)


אוקי אז לצערי הדיאטה היום לא הלכה כל כך טוב כאילו לא שחרגתי פשוט אכלתי משו משמין...

אבל יש לזה סיבה טובה לגמרי.

אז ככה:

 

בוקר-2 פרוסות לחם קל עם כף קוטג' וביצה 1.

היה טעים ומשביע D:

 

צהריים: אני באה פותחת תמקרר , בום! אין מה לאכול.

ואני כולי רעבה למה אני תמיד מחכה עד שהרעב יהיה רעב אמתי והולכת למקרר

טוב התקשרתי לאבא שיקנה לי אוכל.

בא אחרי שעתיים וחצי!!

אז על ההתחלה להריג תרעב לקחתי כוס שקדי מרק (למהלמהלמה...)

ושהוא בא פלאפל ...

 

אבל!

 

זהו לכל היום D:

אז זה דווקא בסבבה בוא נחשב כמה יצא

 

סה"כ :1280

 

אוקי הייתי בשוק עכשיו

שקדי מרק זה טונה קלוריות לא מתקרבת לזהההההההה

יאו לא ידעתי ככה :S

 

(כף כן רק כף!! זה 129 ק'ל כאילו WTF)

 

טוב לדעת =0 אקיצר זה יוצא סבבה

למה כי אני בכושר קרבי של הכנה לצבא והיום היה אימון הורדתי הכל דאמט כמה רצנו היה לי כבר התקף אסטמה חחחחח

אבל היה כיף רצח

 

אמ....וזהו D: נראה אם מחר יש ירידה או משו...

מואהההה



נכתב על ידי lost life , 15/11/2007 00:09  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

908
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlost life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lost life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)