לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אביגדור החיננית


מוגבל ל-255 תווים .

כינוי:  אביגדור החיננית

בן: 96

ICQ: 222222222 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

שלום!!!!!1 אני אביגדור !!!! תיכנסו !!!!


 

 

שלוםםםםםםםם!!!

שלום לכל השמוקולונים שנכנסו לכאן =]

קוראים לי אביגדור (החיננית) ואני גרה אם חמוריקו ואימי בהרי יהודה .

כל בוקר אני נוהגת ללכת ולשאוב מהבר ליד ביתי מיים

וזכיתי כבר בפעם ה-5 בטקס מלכת היופי של הרי יהודה : ]

 

הנני כבר הגיעה לגיל מצוות המופלג *12*.

גיל 12 מוכיח את כך שהתבגרתי מכל הבחינות גם מינית וגם שכלית.

הנני אימי והחמור עשינו את בת מצוותי ביחד.

 

מכיוון ששכנו הם בדואים הנקראים מוסלמים או דרוזים לא יוכלנו להזמין אותם לאירוע משמח כ"כ.

 כמעט שחכתי לציין כי הנני גרה על הרי יהודה, פה בהרים אין הרבה חיים. יש פה חיות קטנות וחיות גדולות כגון גמלים וחמורים שאנו מגדלים. יש לי חיית מחמד והיא החמור שאני מאוד אוהבת. אני מתפללת כל יום שהמדע

ייתן את כך שאני יוכל להכנס להריון מהחמור ולהוליד ילד.

 

בת מצוותי הייתה מאוד נאה ונחמדה לימור ליבנת הבטיחה לי שטל מוסרי יבוא לבת מצוותי אך

לא קיימה אך הגיעה במסוק עיתון כפול של ערוץ הילדים!

אמא הבטיחה שכאשר נוכל לצאת מהמדבר היא תקח אותי לאריזונה למגדל אייפל שם ולאפריקה למפלי הניאגרה.

היא אמרה שזה יקח קצת זמן כי אנו תקועות במדבר. אמי וגמל קיימו יחסי מין והנני יצאתי. אבי הגמל מת.

 

אימי ישבה לה על ספסל ואז הגמל בא ולקח אותה למדבר ואנס אותה וכך אני נוצרתי.

גם בגלל כך אנו חיות במדבר ולא מצליחות לצאת מפה וגם המסוק לא רוצה להוציא אותנו.

 

 

עריכה -

עשיתי אימו 1!!

הספר סמי עשה לי אימו 111111!!!

תודה רבה סמי ינקלבודרן !

 

 

 

 

נכתב על ידי אביגדור החיננית , 20/11/2007 20:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





56
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאביגדור החיננית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אביגדור החיננית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)