לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הדרך אל ההצלחה האישית שלי-


להיעלם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

צעד קדימה, שניים אחורה.





תחילת הימים הקודמים הייתה סבבה, שתיתי מים, אכלתי באופן סדיר וסביר, אבל אז הידרדרתי והתחלתי לאכול כמו איזה פרה משוגעת.

לא נשקלתי מאז הפוסט האחרון, ואני גם ממש לא רוצה.

אני אשתדל לא לאכול יותר היום, כי כבר טחנתי היום שלושה סנדוויצ'ים קטנים בבית קפה [שתי פרוסות לחם קל, פסטו, עגבניות, וגבינה] ופאקינג ארטיק של נוק אאוט.

 

למה?

כי אני כל כך מפגרת, שאפילו אני לא יכולה להחזיק מעמד בפני ארטיק מסריח.

נכתב על ידי Skinny Who? , 17/6/2008 17:49  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי.


חזרתי למסע המשקל, שבו אני רק רוצה לרדת ולרדת.

עם הזמן זה קצת דעך,

אבל בשבועות האחרונים אני מנסה לעשות הכל כדי לרדת

ולהגיע למשקל 38-

 

בינתיים ירדתי שלושה קילו בשלושה שבועות.

 

לא לאכול כלום עד שלוש לפחות.

לא לאכול יותר משתי כפות מכל דבר.

בלי שניצל תירס יותר.

בלי מילקי.

קינדר בואנו.

נגמר.

נכתב על ידי Skinny Who? , 14/6/2008 17:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Skinny Who?

בת: 29




333
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinny Who? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skinny Who? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)