לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

BadBabyKris


הממ בת אדם רגילה.. לא תמיד נחמדה.. תלוי מי אתה.. חח סתאם, בכל מקרה מקווה שלא תשתעממו עד מוות כשתקראו את הבלוגוש הצנוע שלי:)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

יהי שלום, חבר


 אכן המשפט המפורסם שאמר קלינטון כאשר נפרד מרבין ז''ל.

ובכל זאת לא לשווא, ההרגשה כשאומרים משפט זה כאשר נפרדים בפעם האחרונה ממישהו שאוהבים, באמת בלתי ניתנת לתיאור!

אבל, באמת שאני לא מאחלת לכם אי פעם לומר את זה , זה חתיכת סערת רגשות, והרגש הכי קיצוני זה כמובן העצב!

עצוב שאותו בן אדם כבר לא יוכל לקום בבוקר, כבר לא יוכל לעשות את הדברים השיגרתיים כמו לאכול, לחייך,לצחוק ולכייף...

אותו אדם כבר לא יוכל לחבק, לנשק, להצחיק... אותו אדם לא הספיק לסיים את כל מה שרצה לעשות, אותו אדם לא הספיק לקיים את כל ההבטחות שהבטיח, בכלל אותו אדם עוד לא הספיק לטעום עדיין את מהות החיים... ואילו טעימה קטנה..קטנה ממש.

וזהו אין מצב לחזור חזרה, אין מצב יותר לתקן טעויות, אין מצב ל''מצב''...

אבל אל נא נשכח שלכל דבר בעולם יש יעוד... וכמו שידידתי פולי אמרה כדי לנחם אותי,וכך בעצם הצליחה, באמרה שכולם הולכים לעולמות אחרים לאחר שסיימו את משימתם עלי אדמות, ואז הם בעצם עוברים הלאה... אבל לא לגמרי, הרי כשחושבים עליהם הם עדיין חרוטים עמוק עמוק בלב של אוהביהם וחלק מנשמתם נמצאת לעד בנשמות אוהביהם...

עד כה איבדתי 3 אנשים בחיי, אבל אני כנראה חסרת בוני, או שזה גם קורה אצל אנשים אחרים...

אני איבדתי 2 בני משפחה מפיליפין, את דודי מנקמת דמים, ואחיין (בן של בן דוד) בן יומיים, אבל לא ממש הרגשתי רע, המשכתי הלאה כאילו לא קרה כלום, ברור שהתעצבתי אבל לא הכי..

וואי... עכשיו החלק הכי קשה בכתבה הזאת, הוא כמובן זה עם דסטיני, אתם שואלים את עצמיכם מי זה? האמת שאני לא הספקתי להכיר אותו מקרוב... אבל מהרגע הראשון ששמעתי עליו הרגשתי שהוא בן אדם נורא מיוחד, נורא מעניין, אוי ועכשיו אני צריכה לומר את התארים האלה בעבר, כן כן הוא איננו... כל פעם שאני נזכרת בזה, עיני מתמלאות דמעות, דסטיני (איזה אירוניה כי בעברית דסטיני זה גורל ,יעד), דסטיני המתוק, כבר לא יתחבר יותר... דסטיני כבר לא נמצא בשביל בו... דסטיני חסר... דסטיני כבר לא ישוב.

ואי, פני המלאך קיבל חזרה את כנפיו... אני בטוחה שהוא כבר עכשיו מחייך מלמעלה, או שבעצם כרגע הוא נולד עם יעוד אחר, מה שזה לא יהיה, אני יודעת שהוא עדיין כאן לידי, אולי אפילו קרוב יותר מאי פעם, וזה בעצם נורא עוזר... ודי מפחית את הכאב...

 

מה שכן השיר   http://www.youtube.com/watch?v=V2NDIq82H5s    נורא מרגש אותי, מסיבות ברורות שקשורות אליו...  וואיי מוזר איך שמישו זר השפיע עלי כל כך הרבה יותר מכל אדם אחר אי פעם, בלי לדעת זאת...

 

אז ידידי היקר והלא מוכר, היי שלום ..אל תדאג לא אשכחיך... עשית מעגל שלם, היית מלאך ואז נולדת, כבן אדם היית ממש נשמה, אני בטוחה, ועכשיו חזרת להיות מלאך... מאחלת שהמשך יעודך תהיה קלה אך מאתגרת!!

may you rest in peace,

 my speacial friend,

 thanx for saving my life

we are brothers till the end of time,

you'll be my best friend forever

in my heart you'll always remain

 

 

נכתב על ידי badbabykris , 17/1/2008 19:56   בקטגוריות פסימי, מוות מוקדם חבר יקר  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  badbabykris

בת: 32

MSN: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbadbabykris אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על badbabykris ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)