לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אולי השם לא משהו, אבל ככה זה מתי שאתה פה פעם ראשונה. שמעתי על בלוג וזה .. והחלטתי לנסות. הנה מה שיצא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

עצרת מחאה למען המורים השובתים


                                             
                                                                  18.11


הההההיי : ]


מ'ניינים ?


הייתם בעצרת אתמול?


שמעתי מחברים שלי שהיה חזזזק ! חבל שלא הלכתיי ..


מה אתם חושבים על העצרת ?


לדעתי , אנחנו רק נפגעים מהשביתה הזאת. זאת הסיבה היחידה שחברים שלי יצאו להפגין ...


לא ממש בגלל המורים


אבל דוגרי , אולי המורים צודקים ? אולי אנחנו לא מכבדים אותם מספיק, אולי אנחנו גרמנו לנזק מההתחלה ?


אני לא מדברת על הילדים שעושים שיעורי בית כל יום ומתנהגים פרפקט ,


אלא אלה שמתחצפים, קוראים למורים בשמות גנאיי ...


אולי אנחנו אלה שבגללנו להיות מורה זה מביך?


הגיע הזמן לשנות את זה. להתייחס למורים בכבוד.


לפני מספר שנים המורים היו קודש הקודשים.


אני יודעת שלפעמים אנחנו צודקים ולא המורים ,


ולפעמים המורים הם אלה שבגללם אנחנו מקבלים עונשים מההורים


(מתי שאנחנו עושים משהו , ישר אמא-אבא מקבלים טלפון..)


אבל שווה לסבול עוד 1-5 שנים (תלוי בני כמה אתם) בלימודים , להשקיע קצת


ולהיות חופשיים בעתיד ..... להצליח בחיים


תחשבו על המורים כשהם חוזרים הביתה .. והילדים שלהם שואלים


איך היה היום ? ואז הם מספרים שהם בדיוק השעו ילד, קיללו אותם וכל זה ..


לא נעים .


אולי נשנה גישה .. הכל יהיה בסדר ?
תחשבו על זה.


 

נכתב על ידי , 16/11/2007 12:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החבר הראשון שלי.



                                            
                                                                 15.11    


 


בוקר טוב : ]


בזמן האחרון אני מתעוררת ממש מוקדם !


אוקיי כמו שהבטחתי , הסיפור על החבר הראשון שלי.


התחלתי את כיתה ז' בהמון פנטזיות שיהיה לי טוב, שאני יצליח, שיהיו לי עוד מלא חברים ושאני יכיר מלא בנים. כן כן , ככה עובד הראש שלי . בנים - בנים - בנים


ביום הראשון של כיתה ז' פשוט הלכתי במסדרון עם חברות שלי, והבנו שהבנים הכי נורמאלים בשכבה (כאלה שלא ערסים וכאלה שלא חנונים. לא אוהבת לא כאלה ולא כאלה) הם רק מהבצפר שלנו.. לא היה שומדבר חדש.


עברו שבועיים משעמיים וזה .. ונסעתי באוטובוס הביתה (לקחו לנו תמקום מאחורה!!!) אז ישבתי מקדימה איפה שכל הילדים שנוסעים ליישוב שקרוב אלינו.(בלי שמות :X) וראיתי איזה ילד אחד לא הכי יפה משהו באמצע אז אמרתי לחברה שלי: בואי נתערב אני משיגה אותו. ואפעם לא היו לי חברים למרות שהיו כאלה שאהבו אותי עוד מכיתה ד' חחחח (העיקר צניעות)..


אז התערבנו וזה יום אחרי השגתי תאיסיקיו שלו דיברנו והוא כל שנייה "טוב יפה שלי" "בסדר חיימ'"


יום אחרי הוא הציע לי חברות . פ'חח יופי, הפלת תכבוד שלך. אמרתי לו כן , הייתי בטוחה שאני נפרדת ממנו מחר וזהו ניצחתי בהתערבות וזה ..


לא נפרדתי ממנו. הוא היה יותר מידי רגיש. חיכיתי חודש (!!!!!) והתחלתי כבר להתרגל אליו , לא נפגשנו ולא יצאנו, לא היינו ביחד בהפסקות ולא כלום.


באמצע היתה בת מצווה שחברה שלי עשתה שנה אחריי כי פתאום להורים שלה היה כסף.. אומרים שהיא זכתה בלוטו אבל היא אמרה לי שזה לא נכון .. קיצר היא עשתה בת מצווה וזה והוא רצה שנרקוד סלואו ואמרתי בסדר וישר שהתחיל שיר סלואו ברחנו לשירותים אני וחברה שלי חחחחחחח


וגם אחר כך היה משחק נשיקה סתירה והוא רצה נשיקה בפה ואמרתי לא ! חחחחחחחחחחחחחחחח אוויש איזה מסכןן .. אבל הוא אהב אותי ממש ראיתי את זה עליו אם הייתי אוהבת אותו הכל היה בסדר


אבל הוא מכוער חחחחחחח !! אני לא מאמינה חמישה חודשים.


ככה חמישה חודשים , לקחתי אותו כמובן מאליו.


ואז הוא אמר לי שהוא עובר לכיתה שלי (הוא היה בכיתה אחרת) כי היו לו בעיות התנהגות וכל הבולשיט הזה. זה היה בחופש פסח שהעבירו אותו, ביום האחרון של חופש פסח נפרדתי ממנו. יום לפני שהוא עבר לכיתה שלי.. כי חשבתי שבטח כולם יצחקו כאילו מה אני עושה איתו ואם היתי מספרת שאני עובדת עליו אין מצב שהוא לא היה שומע את זה.. לא יכולתי לפגוע בו.


אחרי זה לא דיברנו חודשיים וזה לא הזיז לי. אבל הוא אכל את עצמו חחח הפיל תכבוד מה שנשאר לו ..


בתחילת השנה הוא ניסה להתקרב אליי הוא ביקש ממני שאני יתן לו נשיקה בבוקר.


אחר כך הוא התלונן שהוא צריך לבוא לתת לי נשיקה


למה אני צריכה לרוץ אחרייך ?! פ'חחח.


אני נגעלת ממנו תקלטו חמישה חודשים היינו חברים פעם אחת לא הייתי בבית שלו ..!


 


זהו. מוזמנים להגיב ..


ישלי עוד סיפורים כאלה מחר אני יספר לכם עוד אחד. על ילד שאם היה נשאר יום אחד הייתי מתאהבת בו.


טההם טהדהדם ..


 

נכתב על ידי , 15/11/2007 09:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




                                               

 

                                                                    14.11

 

לילה טווב : ]

 

אני חוזרת לפה הרבה היום. בטח עוד מעט ימאס לי..

-הסתובבתי בשוק וחיפשתי מתנה לחברה שלי. ראיתי כרית ושאלתי כמה עולה.

המוכר אומר, 2 ב-50. אוקיי , כמה אחד? הוא הסתכל עלי כמו מפגרת , 25 ! מו-הו . ואני המפגרת.

 

מחר מתחילה ההטבה של סלקום !!

יאאי אני יקבל חשבון נמוך .. : )

 

תקשיבו זה מה זה לא פיייר ,

אפחד לא הגיב לי על הפוסט היוום ! :\

אתמול הגיבו לי אחרי רבע שעה . חחחחחחחח לא נורא

מתי שיהיה מעניין תגיבו בטח.

יותר נכון תגיב. האחד הבודד שבטעות נפל לבלוג הזה.

 

אני מסתובבת בבלוגים מנסה להבין איך מעצבים תבלוג ..

וזה מה זה בלגן ! לא יודעת למה אני צריכה את זה... חחח אבל זה טוב.

זה כמו יומן , רק שאין מצב שאח שלי ימצא את זה במגירה של הגרביים

וגם אתם יכולים להגיד מה אתם חושבים !

(אני מנסה לשכנע את עצמי שאני עושה תדבר הנכון.)

בטח עוד חצי שנה אני יסתכל על הפוסט הזה ואני יחשוב,

פפאק ! הייתי ילדה משועממת. עכשיו אני יודעת לעצב לפחות. ><"

מחר אני מבטיחה לכם תסיפור על החבר הראשון שלי.

יעני להשלים פערים !

חברה שלי אמרה לי שביומיים האחרונים אני כותבת המוך סימני קריאה.

באייסיקיו אני מתכוונת. זאת השפעה של הבלוג הזה !

פעם לא הייתי כותבת עם הרבה סימני קריאה.

היא אומרת שזה בשביל לבטא רגש. אה-הא.

 

אני יכתוב פה בלילה כנראה רק ביום רביעי

כי אין כלווווווווום בטלוויזיה !

אהה עכשיו הייתי בציטוטים מתוך בלוגים

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה כזה מצצצצצצצחיק !

 

על מה עוד רציתי לכתוב? על השביתה.

חברים שלי התחילו לעשן ולשתות בשביתה הזאת. הגיע הזמן שהיא תפסק !

לפני שגם אני יגרר לזה. (חס וחלילה , ושיסלחו לי כולם)

הגבתי בוואלה, מתי שהתגובה תעלה אני יעתיק לכם אותה, ותראו מה זה כישרון.

 

 

ערב טוב : ]

 

מה עוד היה לי היום ? אה.

חזרתי מאימון טניס. כל הילדים שם קטנים ממני , אין לי עם מי לדבר שם ..

(חוץ מאח שלי)

אני חושבת שאני מתחילה להשתפר ..

תזכרו תשם - אולי תראו אותי אי פעם  P :

אח שלי ירד עליי מול כל הקבוצה. זה היה מה זה מעליב ! ועוד אח שלי !

ובגלל שזאת קבוצה שכולם קטנים ממני וגם ככה אני לא מרגישה שייכת

אז תודה רבה! הוספת לאי-שייכות שלי  . גמני אוהבת אותך

חברים שלי יוצאים בשמונה וממממה זה לא בא לי ללכת .. :S

סתם מצברוח כזה .

מתי שיהיה איזה יום שיהיה לי זמן ו..

אני יראה שהפוסט הזה משעמם..(לא להגיב על המשפט הזה, אני יודעת שהיום משעמם!)

מחר יש לי מללא זמן , אני יכתוב לכם סיפור על האקס היחיד שלי.

ויום אחר גם על האופי שלי שקשור לכל מיני סוגי בנים,

ויום אחר על פרוייקט שהתקבלתי אליו

ויום אחר קצת על חוג דרמה שלי .

יהיה מעניין ! אז תחכו למחר ...

אוהבת ,

(במיוחד תחמישה קוראים שהגיבו לי על הפוסט הקודם.

ושלא יחזרו לפה בטטטטטטוח . )

 

***
בוקר טוב : ]


הסתובבתי פה עוד קצת בבלוגים וניסיתי להבין איך מעצבים תבלוג ..
מי שיודע ובא לו לעזור לי קצת , אני פה .
איי איי השביתה הזאת .. פשוט משעממת !
במקרה הטוב פעם בשבוע אני יוצאת עם חברים ..
קלטו , ראיתי סיפורי התנ"ך בלוגי !

אחרי שהייתי בכמה בלוגים פה .. נתתי לעצמי כאפה .
יעני יש בלוגים שאני יכולה להיות שם שעות .[!]
נראה אם בסוף גם שלי יהיה מעניין ...

קצת עובדות על עצמי :

1. אני תופסת את עצמי כמו .. ילדה זורמת .
כאילו , כל השכבה פתחה שין , פתחתי שין . ואחר כך שוקס.
ת'בלוג עוד לא ראיתי מישהו שפתח מהשכבה אולי אני ימצא.
חחח חלק יקראו לי מושפעת. אני מושפעת עם גבולות !



(קצת יותר מאוחר- מצאתי מישהו מהשכבה עם בלוג ! היי לי .)

2. החלום שלי הוא להיות שחקנית . כבר התחלתי ללמוד משחק,
וזה ממש ממש כיף . גם התקבלתי למגמת תיאטרון בבצפר
[כן כן , בכיתה ח' אצלנו יש מגמות ]

3. אני לא מעריצה מישהו אחד .. אני אוהבת מלא זמרים כמו ..
נינט , ריהאנה , פול אאוט בוי , עידן יניב , טוקיו הוטל .

4. אני חולה על מסיבות . אייייין אני אוהבת לרקוד ! רק מחכה לזה.

5. יש לי אחות קטנה בת שנה וחודש. האהבה שלי !
פשוט חוללה על הילדה הזאת.

6. בכיתה ד' הייתי ילדה שמנה, ואז הצטרפתי לשחייה. נשארתי אותו משקל אבל גבהתי הרבה, ועכשיו אני מרוצה מעצמי : ] (כבר לא שמנה.)

7. עדיין יש ילדים שמתייחסים אליי כמו הילדה השמנה והחרשנית מכיתה ד'.
אני ממש לא כזאת! בבית ספר יסודי תמיד הייתי משתתפת בחידון הספרים ודברים כאלה.

8. יש לי משפחה מוכשרת . בת דודה דוגמנית, אח שלי מנגן על אורגן, בת דודה שיש לה קול מדהההים (וגם לאחיות שלה).

9. תמיד חלמתי להיות דוגמנית. לא בשביל להצטלם וזה, רק בשביל להרגיש יפה וזהו. כל הקטע של הצום הזה שהדוגמניות עושות לעצמן מגעיל אותי

10. היה לי חבר בכיתה ז'. חבר ראשון .. למרות שאמרתי לכולם שיש אחד מיישוב קרוב אלינו שחבר שלי. זה הימים שהייתי מושפעת בלי גבולות.

יש לי עוד מללא לספר על עצמי , אבל אני ישמור את זה להמשך.
מקווה שזה עזר לכם להכיר אותי קצת ..

נכתב על ידי , 14/11/2007 16:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaayaniiii_XP אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Maayaniiii_XP ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)