לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my home page


מה אני אמורה לכתוב ב-225 מילים?!!?! אהה??!

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

השבוע הכי טוב בחיים שלי! D:





ב-26.3.2008 הגיע אלינו משלחת מאוסטריה ומטורקיה

האנשים הכי חמודים שהכרתי בחיים שלי!

(וסתם בשביל ידע כללי הם אוהבים טוקיו D:)

זה היה השבוע הכי מדהים שהיה לי בחיים שלי!!!

הינו איתם בירושלים בים המלח בת"א בים  בקיסריה כל יום  יצאנו לשתות וחגגנו

הם הביאו לי חולצה של טוקיו שכולם חתמו עליה (כל טוקיו)

אומייגאדד הם כאלה נושים

קצת תמונות שתכירו את האנשים הכי מדהימים שאני מכירה

קתי והקולה חעחע

 

אני וקוקי

 

מיצי והמלפפון החמוץץ

חחח.. מוזי

 

מימין- מור וחנוש

 

בנהרד המורה מאוסטריה

 

טולל בים המלח 

מרכוס (mr.pussy)

 

קוברה וסטפן


מעיין פרבמן

כולםםם

 אוףף לא עולות לי התמונותתת :/

טוב נוו אני ינסה יותר מאוחררר כבר

אבל לפחות נזכיר את כל המשתתפים בפרוייקט המדהים הזה-

אני-תותי, דניאל יצחק, חן חמו, עדי מליחי, טל גולדשטיין, מעיין פרבמן, חן הלוי, מישל פנחסי,

שירן אלקיים, חגי, אלון איינהורן, נוי סגל, ניב הורנשטיין, חלי, מעיין רייכמן, מור קבסו,

איוולד, מרכוס, קוברה, מיצי, קתי, סטפן, מוזי, יאקו, אמו, גאנאן, מיכל, ניימן, תמי,

בנהרד, יוטה וסימגא

אנשםם מדהימיםםם מקווה שלא שחכתי אף אחד D:

תותי=] 

נכתב על ידי , 4/4/2008 23:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,124
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtutiti17 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tutiti17 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)