לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

tokio hotel fans


זה סיפור על טוקיו הוטל... ואני לא כותבת פה שום דבר חוץ מזה... =]

כינוי: 

בת: 31

ICQ: 227069316 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


המשך יום ראשון!!!!!!!!
נכתב על ידי , 30/11/2007 18:50  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 3 + תמונות


טום: הוו אחי הינה אתה!!! עכשיו אתה מספר לי מה קרה!!!

ביל: טום אני כל כך מצטער שאני ככה מטריד אותך עם הרגשות שלי.. אבל אני חייב לספר אותם למישהו

אני לא יכול לשמור אותם לבד ביל לקח שחטה והסתכל אל השמיים...

טום: ביל זה בסדר... אנחנו היחידים שנשארנו ביחד אנחנו רחוקים מהמשפחה... אני ואתה אחים לא סתם

פשוט ספר מה קרה!!!
לביל ירדה דמעה וטום הסתכל אליו וחיבק אותו... ואמר לו: ביל אל תבכה מה קרה?!

מה זה קשור לג'ולי?!

ביל: גם אבל יש משהו יותר גרוע!!!

טום: תגיד תספר אל תלחיץ אותי...

ביל: יש לנו אחות...

 

טום: אני שומעת נכון?! מה?! מה אחות מי מאיפה?!

ביל: כן שמעת נכון... אבל זאת אחות חורגת טום...

טום: מאיפה אתה יודע? ממתי את יודע?

ביל: מעכשיו! אני בכלל לא רציתי לדבר איתך על זה אלה אל משהו אחר

טום: איך קוראים לה היא כוסית?

ביל: טום נו באמת מזה השאלות האליה?

טום: איך היא אחות חורגת?!

ביל: נכון אנדרס?

טום: נו? מה אנדרס אהההה האבא החורג נו?

ביל: הוא התחתן! והוליד!

טום: אההה בת כמה היא?

ביל: שנה רק... חחח טום מה אתה כבר מתכנן?!

טום: כלום חחח... טוב זה מה שרצית לספר לי?!

ביל: לא... רציתי לספר לך על ג'ולי...

טום לקח מהמטבח 2 כסאות נכנס חזרה למרפסת

 והליק סיגריה... אז ספר ביל מה קרה? ג'ולי מה היא קשורה?

ביל: הוא סיפר על זה שהיא נגע בו והוא הרגיש ת' צמרמורת...

טום: אז?!

ביל: אני התאהבתי בה... אני מרגיש ככה...

טום: וואי הזכרת לי מעריצה אחת שמה לי פתק במכנס... רגע שנייה אני הולך להבאי אותי

ביל חושב לעצמו טום לא רציני הוא לא יצליח לעזור לי... טוב היקר אני יכול לספר לו הכל וזה לא יצא מימנו

~טום חזר~

בנתיים גוסטב וגאורג ראו טלוויזיה ואכלו פיצה...

ביל: נו טום אז מה היא רשמה לך?

טום: את המספר שלה... ואת השם שלה...

ביל: חח ומה אתה הולך לעשות עכשיו עם זה?!

טום: אני חושב שאני הולך ליהנות מחר הוא עשה פרצוף חמוץ...

הם התחילו לצחוק שניהם...

טום: טוב ביל אז מה קרה איתך מה עם ג'ולי מה אתה הולך לעשות?

ביל: אני לא יודעת אני חושב שאני ידבר איתה על זה...

טום: אני חושב גם היא התאהבה בך... 

ביל: אהה כן מאיפה אתה יודע?

טום: רואים...

הם התחילו לצחוק...

טום: טוב אל תהיה עצוב... יש לך עוד זמן עד שתפגוש איתה... כי שבוע יש לנו חופש...

ביל: כן אבל אני לא יודעת איך אני יגיד לה את זה...

טום: אמממ תגיד מה שיצא יצא לך מהפה... אני אומר לך סמוך אליי...

הם התחילו לצחוק....

הם סיימו את הסיגריה ויצאו לסלון...

ביל קפץ אל גאורג וטום אל גוסטב... הם התחילו לצחוק...

טום: איזה שמנים מה אכלתם את כל הפיצה?

גוסטב וגאורג התחילו לצחוק ובקושי אמרו כן

ביל וטום גם התחילו לצחוק איתם!

טום: אהה שכחתי להגיד לכם אתמול לפני שיצאנו דויד

אמר לי שאנחנו נהיה באולפן מחר ב 12 בבוקר!

גוסטב: אהה זה לא מוקדם... אפשר ללכת לישון מאוחר...

טום: ברור שזה מוקדם... עד שיש לי זמן לישון!

ביל: עם?!

כולם התחילו לצחוק רק טום נהיה אדום!

טום: במיטה לבד ביל! טום הבאי לביל מכה בגב וצחק...

ביל: אהה גוסטב למה הוא אמר לבוא?

גוסטב: אנחנו צריכים צרכים לקבוע לוח הופעות חדש!

טום: אויי וואי.... טוב יאללה גם אני הולך לישון...

טום קרץ לביל וביל לא הבין למה....

ביל ניגש לטום ושאל אותה מה קרה?!

טום: מחר יש לך זמן לדבר עם ג'ולי

ביל: אהה נכון אבל אני לא יודעת איך ואל מה...

טום: תגיד מה שיצא לך מהפה... אולי זה יבאו לבד...

טום ניכנס לחדר וגם ביל נכנס לחדר שלו... גוסטב וגאורג נשארו לזלול את הפיצה...

ביל חשב אל ג'ולי מה הוא יגיד לה

וטום חשב אל הפתק...

השעה הייתה 3 לפני בוקר.. טום התאורר... יצא מהדלת החדר שלו פתח את המקרר...

קלח פחית קולה ועלה לחדר...

בשעה 11 צלצל שעון מאוורר אצל גאורג הוא לא חשב פעמיים ורץ ומקלחת....

אחרי זה צלצל אצל טוב ב 11:05 טום קם לעט לאט כי הוא ידע שיש כבר מישהו במקלחת...

הוא יצא מהחדר... ירד למטה למטבח... מילאה את הקומקום במים... חימם אותו ואז גאורג יצא מהמקלחת

טום נכנס למקלחת ואז ביל וגוסטב קמו... אחרי 20 דקות טום יצא וביל נכנס... אחרי עוד 20 דקות ביל יצא

גוסטב נכנס...

כולם שתו קפה עם סיגריה... השעה הייתה 11:45 כולם יצאו ואנרד חיכה להם בחוץ...

ג'ולי הייתה בטוח האותו... ביל היה לחוץ טום קרץ לביל... ביל התקרב לג'ולי ואמר לה אני צריך לדבר איתך

ג'ולי: גם אני איתך ביל...

ביל חייך חיוך גדול וגם ג'ולי... הם הגיעו לשם... דויד פגש אותם ואמר להם לשב על השפה...

דויד: אז יש לי משהו משמח אתכם לדעתי... ולדעת כל המעריצות שם...

ביל וטום: מה?! [בקול אחד]

דויד קצת השאיר אותם המתח.... ויצא לו המילה אתם נוסעים לעושות הופעה בישראל

כולם היו מותעים ומתרגשים...

כולם אחרו שרול אחת: וואוווו

הם ממש ממש נרגשוו... זה היה בשביליהם חוויה גדולה...

טום: כוסיות שחומות...

ביל: הכותל

כולם חייכוווו ושמחווו....

 

המשך יבאווווו תגיבווו!!! =]

או.קיי למי שלא יודע... יש לי בלוג עם עוד 3 בנות אילונה לושה ולין ולי קוראים אניה... =]

אז הינה הבלוג:

 

http://www.2all.co.il/web/Sites/tokiohotelfans%2Dil/

 

סירטון: ביל השכח מילים לשיר XD =) חחח חמוד זה בישראל!!!! =]

 

http://www.youtube.com/watch?v=XeOidTYB4&eurl=http://www.diary.ru/~BillTomGustavGeorg

 

 

 

תמונות:

 




 

 

  


 


      

 


  


www.sexibillatom.blog.cz

 

 

 

בראבו רוסי

 

 

HyperLink

HyperLinkHyperLink

 

 

נכתב על ידי , 22/11/2007 14:02  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

אמממממממ תגיבו אני מרגישה כאילו אני כותבת תקסיפור בששביל 8 בנות...

תגיבוווו... אני ימשיךךך =]

 

 

הפרק הראשון הטעות נמחק לי... סוריי =\

 

נכתב על ידי , 16/11/2007 01:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לanituw483 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על anituw483 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)