לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

..littel princess..


You can’t make someone love you, all you can do is be someone who can be loved


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


קצת עליי כדי שתוכלו להכיר אותי ....

 

גיל  :14


תאריך לידה : 18.05


מזל : שור


תחביב : לשמוע מוסיקה ולבלות עם חברים וחברות :)


סרט אהוב : A walk to remember


מעריצה : בראד פית ,  אורנלדו בלום , ניק ואהרון  קרטר .

 

הכי אוכל : פיצה

 

הכי מוסיקה : פופ

 

חיית מחמד :  פאנייייייייייי הכלבה שלי

 

חלום שלי : להיות מפורסמת

 

מוטו לחיים :  בכל רע יש גם טוב , זאת אומרת שצריך לדעת למצוא את הטוב בכל דבר

 

 

את מי שאוהב אותי :]


את המשפחה המדהימה שלי שאין כמוה
בעולם
 
את פניי הכלבה שלי
 
 
אנשים כנים


מוזיקה...פשוט לא חיה בלי
זה..

אנשים שאיכפת להם ממני וממה שאני


לגרום למישהו לחייך


לדעת שיש מישהו שמתגעגע אליי


להישאר ערה כל הלילה
 
שמחבקים אותי כשרע לי

 הים

 

 צ'יפס וגלידה

 

 מסיבות

 

וכוכבים

 

 חברים שלי

 

 

לקום בבוקר

 

 שמחשב נתקע באמצע משהו חשוב

 

 שנדפק לי הפלאפון

 

לריב עם חברים

 

שקרנים 

 

כשאני לא מצליחה לעודד אנשים ולמצוא להם פתרון

 

כשאין לי זמן פנוי

 

 כשאנשים נפרדים

נכתב על ידי , 14/11/2007 15:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 31

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל..HaZoRa.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ..HaZoRa.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)