לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תאומים, ומה שבייניהם .


סיפור על שני אחים, תאומים . שעברו הרבה מאוד בחיים למשל : מריבות, התאבידויות, העברות, גנבות, אהבה, שנאה ומוות .

Avatarכינוי: 

בת: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

פרק 17. איפה היית כל הזמן הזה ?!


לאחר שעה שדיויד היה עם עצמו, הוא קם מהריצפה. מריה ראתה זאת ראשונה ורצה אליו וחיבקה אותו.
"אני לא מבין מה הוא עשה בצרפת" דיויד אמר בקל שקט. "ואיך הוא ידע שאני שם" הוא הוסיף.
מריה הקשיבה לו בשקט, היא הקשיבה לכל השאלות שהוא שואל את עצמו, אבל היא המשיכה לחבק אותו, ולשתוק.
השוטר עמד מאחוריהם. הוא התקרב לפתע. "היכן אמא שלך נמצאת?" הוא שאל.
"אני חושב שבלונדון" הוא ענה. הוא לא היה בטוח, הוא לא דיבר איתה הרבה זמן.

דיויד היה צריך לדעת שהוא יפגוש את אמא שלו בהלוויה.
זאת הייתה הלוויה קטנה מאוד, בכנסיה בצרפת.
דיויד אהב את אימו, אך הוא לא רצה להיתקל בה. הוא לא רצה להתחיל לספר את כל הסיפור עם אחיו, למה הוא לא שמר איתה על קשר, ולמה הוא ברח בכלל.
לצערו, אמו מיד ראתה אותו. היא רצה אליו.
מריה הביטה בהם מהצד. היא כמובן גם הגיעה להלוויה, היא רצתה להראות לדיויד שאכפת לה, ובאמת היה לה אכפת.
אמו של דיויד, התחילה לתחקר אותו. אך דיויד קטע אותה לפני שהספיקה לשאול משהו.
"מה אבא עשה בצרפת?
"הוא..בא להזהיר אותך" אמו אמרה.
"להזהיר אותי ממה?"
"דיויד, אנשים רודפים אחרייך, ואתה יודע את זה.אביך הגיע לכאן כדי לומר לך שתיזהר."
דיויד שתק והביט בה.
"אז מי רצח אותו?" הוא שאל.
"אני מנחשת מישהו שלא רצה שאביך יגיע אלייך ויזהיר אותך"
"זאת אומרת, שהם יודעים היכן אני נמצא" דיויד אמר בפחד. "הם גילו אותי, אני לא יכול להישאר כאן" הוא הוסיף.
שיחתם נקטעה על ידי המוזיקה שהורתה שההלוויה מתחילה.
דיויד לא ידע שמריה שמעה את כל שיחתם...
נכתב על ידי , 21/12/2007 15:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'ויקה ב-8/1/2008 22:21
 



פרק 16 . זה, הרי .. זה ....


כל המשך הטיסה עבר בשקט, הם נחתו ויצאו מיד מהמטוס.
דיויד ומריה הלכו אחרי השוטר.
השוטר הזמין ניידת משטרה.
בינתיים הם הלכו להביא את המזוודות ואז הם נכנסו לניידת.
הם נסעו לבית חולים, בתקווה לזהות את הגופה. וגם למלות טופס עדות, הרי דיויד הוא העד היחיד.
הם נכנסו לפתח בית החולים, מנסים לחפש את המעבדה שבה מנתחים את הגופות.
לידם עבר רופא ואותו הם שאלו היכן המעבדה. הוא כיוון אותם והם הלכו לאותו כיוון.
הם נכנסו וראו 3 רופאים מנתחים את הגופה שנמצאה על שולחן הניתוחים.
הם התקדמו לראות את הפנים.
דיויד התקרב אליו, וקפא במקומו.
הוא זיהה את הגופה .



דיויד השתתק, כך גם הגוף שלו. הוא לא הצליח לזוז, או לדבר.אך פיו נפתח.
מריה התקרבה אליו. "אתה מכיר אותו?" היא שאלה בקול נמוך.
דיויד לא ענה לה. הוא פשוט המשיך להסתכל על הגופה המונחת על שולחן הניתוחים.
לפתע השוטר שם את ידו על כתפו של דיויד. "אני צריך לדעת אם אתה מכיר את האיש הזה" הוא אמר.
"זה ..אבא שלי" הוא אמר בקול חלול.
מריה והשוטר הסתכלו אחד על השני. לפתע דיויד יצא מהחדר.
הוא התיישב על הריצפה בחוץ וטמן את ראשו בידיו.
מריה פנתה לצאת אחריו, אך השוטר תפס אותה. "תני לו להיות לבד".

נכתב על ידי , 18/12/2007 21:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'ויקה ב-28/2/2008 21:41
 



פרק 15 . 'הוא סיפר לה, היא לא ידעה מה לעשות .' כולם בבעיה .


הוא בדק שאף אחד לא שומע אותו והתחיל לדבר.
"יש לי אח תאום" לרגע הוא שתק. היה לו מבט מפוחד בעיניים.
"אפשר לומר שהוא היה ממש גאון, הוא נכנס לעסקי היהלומים בגיל 17."
"אפשר לומר שאנחנו לא היינו הכי קרובים בעולם, אולי אפילו אויבים."
מריה הסתכלה עליו, מצפה להמשך.
"אחי הצליח מאוד בעסקיו, עד שיום אחד הוא הסתבך. אני לא יודע בדיוק עם מי, אבל רדפו אחריו."
"הייתה נקודה שגם תפסו אותו, ועשו לו צלקה מעל אוזן ימין, אבל הוא הצליח לברוח."
את שאר הסיפור אני לא בדיוק יודע, אבל יום אחד אחי הגיע לביתי באנגליה, לא אמר שלום לא כלום, הוא לקח אולר ועשה לי צלקת כמו שלו." דיויד עצר לרגע, נזכר בכל מה שקרה.
"אחר כך הוא.." דיויד שתק.
"הוא מה?" מריה שאלה.
"התאבד" דיויד אמר בקול חלש ויבש.
"עכשיו מי שרודף אחרי חושב שאני בעצם אחי, חושבים שאני מישהו אחר"
"אני הרי נראה בדיוק כמו אחי"
מריה הייתה המומה. "איך קראו לאחיך?" היא שאלה בחשש.
"פיליפ" הוא ענה.
מריה הרגישה סחרחורת.
"היכן נמצאים הוריך?" היא שאלה.
"אני באמת לא יודע, לא דיברתי איתם כבר הרבה זמן."
מריה הייתה בבעיה
נכתב על ידי , 13/12/2007 22:04  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של S$S ב-18/12/2007 21:31
 



לדף הבא
דפים:  

537
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לS$S אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על S$S ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)