לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שמוליק


כינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

חחחח.. [ נוסטלגיה ? ]


היום נכנסתי לאימייל שלי [ אחרי הרבה זמן. ]

וראיתי הודעה - " התראה לפני מחיקת בלוג "

פתאום ,

נזכרתי שהיה לי בלוג.

[ יש לי גם עכשיו אחד אבל לאמשנה. ]

טוב ,

הפוסט הזה הוא סתם.

בשביל שהבלוג לא ימחק.

חחחח.

 

נתראה כשאני יזכר בבלוג הזה עוד פעם.

בביי .

 

אגב ,

מה זה השם הזה שמוליק ?

מי נותן כזה שם לבלוג ? (אני)

מה, זה חבר דמיוני או משהו כזה ? (אולי....)

נכתב על ידי , 8/12/2008 13:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



45
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשווושה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שווושה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)