לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שמוליק


כינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

הבלוג נפתח (:


סופסוף פתחתי לעצמי בלוג
אולי אין פה עכשיו הרבה אנשים
אבל זה כי הבלוג רק נפתח
בקרוב יעלה עיצוב ראשון
ומי שרוצה להכין לי מוזמן
אני אשמח לעצות ומתנות
 כי זה הבלוג הראשון שלי 


רציתי קצת לספר לכם עלי ^^
קוראים לי שי והחיים שלי יפים
טובב.. לא תמיד :( בקיצור..
פתחתי את שמוליק כדי לפרוק
גם אם זה יהיה לעצמי ( חיחי )
וכדי לשתף אתכם במה שקורא לי
ולעזור למי שצריך עזרה (::
טובב, אז עד כאן העידכון הראשון
    יומטוב (:


הבאתי לכם קצת פיקסלים חמודים..
אתם יכולים לקחת אבל עם קרדיט

 

נכתב על ידי , 14/11/2007 15:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



45
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשווושה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שווושה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)