לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Victims of Love

Avatarכינוי:  .Nadav

בן: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

..


היי ><

 

התחיל לשעמם לי אז עשיתי פוסט ..#

נממ , הימים האחרונים עברו בסבבה ^^

אתם יודעים משו? בבית ספר שלי לא שובתים !

לא שבתו בכלל אפילו לא יום!!!!!!!!! האהאהא!!!!!!!11

זה פשוט אסוןן @#$%$#$#@

 

מחר אני ושיטרית ושוסטק ולדאני ובן יוצאים מהביתספר ב-1 XD

 

 

- - - - -

 

 

האם היית מגדיר את עצמך כחבר טובה? מדוע?

אפשר לומר [: למה? כובע

 

האם אתה אוהב יותר לקבל מחברים או לתת לחברים?

לקבל XD

 

האם יש לך חברה הכי טובה? מה שמה?

כן , שוסטק

 

איך היית מגדיר חבר טוב?

מישו שאפשר לסמוך עליו ושהוא יסמוך עליך ותמיד יהיה לצידך ..#

 

האם פעם נפגעת מחבר? האם תרצה לשתף אותנו?

כן :/ למה לי לשתף אתכם?

 

מה לדעתך יכול לבנות ולפרק חברות?

אהבה , בגידה , מריבה ..

 

האם את מגלה סודות שמספרים לך?

סיפרית איזה פעמיים אבל בדרך כלל לא ^^

 

האם פעם חבר גילה משהו שסיפרת לו?

כן , כי הרשתי לו P:

 

מה לדעתך הסימן לסיומה של חברות?

ממ , שאתה מגיע למצב שיום שלם אתה עובר ליד חבר טוב שהיה לך ,

רואה אותו אבל לא עוצר להגיד שלום @@

 

 

- - - - -

 

 

טוב , זהההווו להיום D:

שוסטק אתה כלכך שוסטקי !

עוד כניסה אחת יש 200 [:

 

ביי לבינתיים ><

טינקי ווינקי שאוהבאתכם מלא XD

3>

 

*עריכה*

עברתי 200 XPP

נכתב על ידי .Nadav , 19/11/2007 16:01  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתחתי טבעת ^^


פתחתי טבעת בלוגים!!!!1

של סגידה לקולה [המשקה הקדוש] .

תיצתרפו בהמוניכם D:

 

לא להגיב כאן!

פוסט זה ימחק בלהבלה ..

 

 

למטהלמטהלמטהלמטה

למטהלמטהלמטהלמטה

למטהלמטהלמטהלמטה

למטהלמטהלמטהלמטה

למטהלמטהלמטהלמטה

למטהלמטהלמטהלמטה

למטהלמטהלמטהלמטהלמטהלמטה

למטהלמטהלמטהלמטהלמטה

למטהלמטהלמטהלמטה

למטהלמטהלמטה

למטהלמטה

למטה

למ

נכתב על ידי .Nadav , 17/11/2007 03:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעכשיו קוראים לי טינקי ווינקי אחושרמוטה D:


זהו !

החלטתי!!1 מכעשיו קוראים לי טינקי ווינקי D:

 

 

 

היום ב-4 ככה שוסטק בא אלי D:

ואזז הלכנו למכבי . היא מצחיק אחושרמוטה , אבל משעמם!

ורועי החליט שאם הוא קופץ עלי זה כמו לעוף ><

אז אני והוא הלכנו וקנינו קולה [קולה - סגידה!!]

 

- - - - -

 

אחרכך הלכנו לבית שלי P:

וניסיתי ללמד אותו משו בגיטרה והוא היה גרוע אחושרמוטה [סתםם , הוא היה תותח אבל לא מתאים לי לפרגן XD]

 


 

לי ולרועי יש ציטוטים טובים אחושרמוטה :

 

ציטוט ראשון:

רועי : אתה דפוק!

אני : נכון , למה אתה חושב קוראים לי טינקי ווינקי?

רועי : כי אתה הומו גאה D:

 

 

ציטוט שני:

אני : רועי?

רועי : מה?

אני : בדיקת שמיעה

אני : רועי?

רועי : מה עכשיו ?!

אני : בדיקת שמיעה שוב [:

רועי : אבל אתה לא רופא שמיעה!!!!!!1

 

 

ציטוט שלישי:

אני : אתה יודע? אני כבר לא כלכך מדבר עם הידידה הכי טובה שלי ..

רועי : למה?

אני : כי אנחנו לא נפגשים , היא שנה מעליינו , והיא לא ממש מתחברת למסנ :/

רועי : מה איתי?

אני : צודק! אתה הידידה הכי טובה שלי D:

רועי : ואתה הכוסית הכי מכוערת שראיתי!!!!!!!

 

 

יש עוד הרבה אחושרמוטה אבל אין לי כוח XD

כתבתי אותם גם בפוסט שעשיתי בבלוג של רועי @#%

 

- - - - -

 

יש היום מסיבה במכבי אבל אין לנו כוח ללכת .

 

 

אממ זהו . וואי , כמה פעמים אמרתי "אחושרמוטה"!!

ממ , עם הפעם הזאת? שנייה תנו לי זמן אני גרוע עם מספרים ><

1 ..2 ..3 ..7 ..28

7 ? 28 ?

בואנה , אני מטומטם אחושרמוטה XP

 

טוב , לאמשנה אני כנראה מכור לזה [אחושרמוטה XD]

 

 

 

לילה טוב D:

אוהב אחושרמוטה 3333>

נדב .

נכתב על ידי .Nadav , 16/11/2007 19:17  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

640
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Nadav אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Nadav ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)