לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין שםם:]



כינוי: 

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

סתם הכל מעורבב:]


אוקקי נשמות כפי ששמתם לב הצלחתי לעשות בינתיים רק רשימה אחת טוב אז אני ידבר איתכם על העבר וההווה כי אני לא עידכנתי אז אני מעדכנתתת קודם כל בנות כלש, ענבלי, וברקוליתי היה ממש ממש כיףףף נקווה שעמית תלמד לאכול חחח...

אביבוש מה אם הראש?

מי שלא מבין אנחנו הלכנו לבראשית זה לא סוד בנות כן?!
אני ממש נהניתי זה קרה ב- 19/11/07 לפני שעה היינו והיה מ מאוד כיףף ואני גם לא רוצה שתדעו מה מדדתי שם...בנות?!?!!!?!?

ביום שבת הייתי בנמל ת"א היה בנזונה חוץ מזה שעמדתי למות וכמעט העיפו עלי דג אחד מהאנשים שם כי הוא מטומתם אני אומרת לכם אני מזהה ממטר אנשים מטומתמים וענבל אני יודעת שאת יושבת לך וצוחקת ממה שאני אומרת הא?

טוב נראלי שקצת חפרתי אבל בא לי עוד...(סיפורים מה לא הבנתם?!)

G.M.O אני לא מאמינה שקיבלתי 98 במבחן באנגלית זה מבחן לא בוחןןןן יוווווווווווווווווווו...=]

מה עוד יש לי לספר?!

אממ... יש לי הרבה מלא מליונים טריליונים פוללללל מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא סיפורים אבל עכשיו קצת לילה ואין לי כל כך כוח לכתוב ובכלל אין לי כוחח...

 

טוב נשמות בואו נתערב שאתם כבר עייפים מלקרוא מה שכתבתי אז נדבר בהמשך כעע??

 

גיבוס חבריוס!!!!!!ועמיתוש וענבלוש ואביבוש זיתון זה טעים!!(המבין יבין סקקדש:])

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 19/11/2007 22:14  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקדמושית:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קדמושית:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)