לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

story of tokio hotel


בלוג סיפורר תנחשו על מי?! על טוקיו הוטל!!

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

פרק 30 ואחרון.


אוקיי חח הרבהההההההה זמן לא היה פרק XD
אבל הרגשתי שזה הזמן של הסוף שלו חח אז הנה הפרק האחרון. לא יודעת איך יצא לי, ניראלי שטוב.
אתם תחליטו ;]

הפרק האחרון:

"רוני?..." ביל נכנס לחדר והתחיל לחפש את המתג של האור.

"לא, אל תדליק. הפתעה." יצאתי מהשירותים והחזקתי לו את היד.

"רק... אני צריכה לקשור אותך." אמרתי. קשרתי לו מטפחת על העיניים, "רואה משהו? כמה זה?" אמרתי וצחקתי קצת, "לא, כלום." הוא חייך ולקחתי אותו בזהירות לכיוון המיטה.

"הנה תשכב פה.. תביא את הידיים" אמרתי וקשרתי לו את הידיים לאזיקים שהיו קשורים למיטה.

"הופלה.. שובבה אה?" הוא אמר לי והתחלתי להפשיט אותו.

"אתה מכיר אותי כבר חמוד." אמרתי והורדתי לו את הפרט האחרון, התחתונים.

"טוב אני מורידה לך עכשיו את המטפחת..." אמרתי ופתחתי את הקשירה. ביל הסתכל עליי עם פה פתוח. "ואוו..." ביל הסתכל על החדר שהיה כולו מלא פרחים.

"מאמי עכשיו תשחררי לי את הידיים לא?" הוא אמר וניסה לזוז ולהשתחרר ללא הצלחה.

"עוד לא..." אמרתי והתחלתי להתפשט. עליתי עליו ונישקתי אותו.

"עכשיו את משחררת אותי! עכשיו!" הוא אמר כולו לחוץ.

"אוקיי..." אמרתי והורדתי לו את האזיקים והוא ישר עלה עליי.

"אני אוהב אותך."


"בוקר טוב גברתי הצעירה." ביל העיר אותי בבוקר עם חיוך. החדר היה מבולגן. הלילה היה יותר מדי סוער.

"וואי צריך לסדר פה.." אמרתי וצחקתי. התנשקנו וקמנו לסדר את החדר.


"שלום!" אמרתי והלכתי ונישקתי את גילי ואנג'י בלחי.

"איך היה?" אנג'י לחשה לי, "מדהים." עניתי לה במילה אחת שאמרה את הכל, והסתכלתי על ביל.

"גילי, איך היה?" התקרבתי טיפה אליה, "הוא אמר שהוא יחכה." היא אמרה ודפקה חיוך, שראו שהיא מאושרת. הסתכלתי על אנג'י, ולפי המבט שלה הבנתי שגם לה הלך מעולה. חייכתי והלכתי לשבת ליד ביל.

"היום ההופעה אה?" נשכבתי על ביל והוא שם את הידיים שלו על הבטן שלי וחייך, כנראה שהוא עדיין לא האמין שהוא הולך להיות אבא.

"כן, היום ההופעה." הוא ענה לי והתנשקנו.


"נו נו! אתה מוכן?! ביל!!" טום התחיל לצעוק.

"טום!!!" פתחתי את הדלת וצעקתי עליו, "תירגע כבר יא אידיוט! הוא כבר יוצא." אמרתי ונתתי לו מכה קטנה בראש.


"וואי וואי איזה הופעה!!!" ביל צעק שירד מהבמה.

"אחת הטובות אחי!" טום צעק גם והם התחבקו.

"איזה קהל יש פה בישראל איזה!!! יואו אני חולה עליהם!" ביל צעק בחדר עד שהרגעתי אותו והושבתי אותו על ידי.

"לאלא, נשיקה" ביל בא אליי ונישק אותי נשיקה ארוכה.


-אחרי כמה חודשים-


"ביל!!!!" דפקתי צרחה שהרגשתי כאבים חזקים מאוד בבטן.

"מה מה מה קרה?!" ביל בא כולו בלחץ מסתכל עליי.

"ת..תזמין אמבולנס! אני חושבת שהוא רוצה לצאת כבר!" אמרתי וביל רץ לטלפון והתחיל לצעוק. "הלו הלו!!! אמבולנס דחוף!" ביל אמר וניתק.

"ביל! לא אמרת לאיפה! יא דביל!" אמרתי והוא קם ויצא מהחדר והלך לחדר של טום, "טווווווווווווווווום!!!!!" הוא צרח וטום יצא מהחדר כולו מבוהל ועוד כמה אנשים בחדרים ליד כולל גוסטב וגיאורג.

"מה קרה?! למה אתה צועק אידיוט?!" טום שאל והסתכל על ביל שהיה נראה כמו אחד שברח מבית משוגעים.

"א... א.. רוני! היא עומדת ללדת!!! תתקשר לאמבולנס!!!" ביל אמר ורץ בחזרה לתוך החדר שגוסטב וגיאורג אחריו. טום נכנס לחדר והתקשר.

"תירגעי מאמי הכל יהיה בסדר!" ביל אמר וראיתי שהוא מזיע, יותר ממני אפילו.

"ביל, אתה זה שצריך להירגע לא אני! תירגע מאמי שלא תתעלף לי... אההההההה!!" אמרתי ודפקתי צרחה שוב מהכאב.


האמבולנס הגיע אחרי איזה 10 דקות.

נסענו, הגענו לבית חולים. ביל התעלף בדרך, אבל התאושש.


"אוקיי אנחנו נכנסים לחדר לידה! מי נכנס? מי האבא?" הרופא אמר וביל קפץ.

"אני אני האבא." הוא אמר והרופא הסתכל עליו מוזר.

"רגע, זה לא אתה מהלהקה המפורסמת הזאת? טוקיו הוטל? הבנות שלי מטורפות עליכם!" הרופא אמר ושכח ממני לגמרי. כמה שצרחתי הוא רק הגיב לי, "שקט!" ואני שכבתי בהלם עד שביל החטיף לו כאפה, "הלו! סליחה! אבל חברה שלי פה עומדת ללדת ואתה מדבר איתי על זה?! אחר כך אני אחתום לך! אבל בבקשה תטפל בה כבר!!" ביל אמר והרופא התעשת, "וואי כן! יאללה בואו ניכנס."


"מזל טוב, יש לך בן, ביל קאוליץ." הרופא הסתכל על ביל ונתן לו את הילד.

"אני לא מאמין." ביל אמר ושם לי אותו בידיים. הסתכלנו עליו ולא האמנו עד כמה הוא יפה.

"רוני, אני כל כך אוהב אותך. תודה שנכנסת לחיים שלי. עשית אותי הבן אדם הכי מאושר שיש." ביל אמר ונישק אותי.


-אחרי חודשיים-


הבנים קיבלו את הילד יפה מאוד. כולם אהבו אותו. החלטנו לקרוא לו עודד.

כולם טיפלו בו, והשקיעו בו המון. קנו לו צעצועים ופשוט הכל. גילי הייתה הילדה הכי מאושרת לצד טום, אנג'י וג'ון עדיין ממשיכים להיות זוג מקסים. ואני וביל, הזוג הכי מאושר שיש עם עודד.


"אוקיי, מכיוון שאתם הקהל שלי, ואני כל כך אוהב אתכם. אני רוצה שתכירו, את הילד שלי. עודד." ביל אמר במיקרופון ועליתי לבמה.

ביל הרים אותו למעלה וצעק, "אני הבן אדם הכי מאושר בעולם!!!!!!!!!!!!!!"

הוא החזיק את עודד ביד אחת ואותי תפס ביד השנייה. "אני כל כך אוהב אותך. את בחיים לא תביני כמה." הוא אמר, "אני אוהבת אותך." אמרתי והתנשקנו.


ה ס ו ף . :]

מקווה שנהנתם XD ואהבתם חח
זהו P:


אוהבת אותכם

נכתב על ידי , 25/7/2008 03:08  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביל קאוליץ משחקים בישרא' ב-10/8/2010 22:09
 



פרק 29


שלוםםםםםםםםםם!!!
אוקיי מצטערת על שנאי דוחה כל הזמן חח פשוט נמאס לי מהסיפור.. XD
כאילו, מצד אחד, אין לי כוח להמשיך לכתוב אותו, אבל מצד שני, שאני מתחילה לכתוב אני לא יכולה לעזוב חח
נראה כבר מה יהיה P:

יאללה אז ניגש לפרק? קדימה XD

אחרי משהו כמו 5-10 דקות אמא ואבא יצאו מהחדר.

"אמא, את בסדר?" שאלתי אותה במבט מודאג.

"כן, אני בסדר. רק הייתי קצת המומה ממה שאמרת לי." היא אמרה ומיד המשיכה, "דיברתי עם אבא שלך, אנחנו עדיין לא מעכלים, במיוחד לא אני. לחשוב שהבת שלי, בת 16, תהיה בהריון, לא הגיוני. אבל אני רוצה לשאול אותך רק דבר אחד, את רוצה את הילד הזה?" היא שאלה אותי ואחרי כמה שניות עניתי, "כן, אני רוצה אותו, וגם ביל רוצה אותו." אמרתי והיא הסתכלה על ביל, "טוב, אם זה מה שאת רוצה, אני לא יעמוד לך בדרך. כי הדבר היחיד שאני רוצה, והדבר היחיד שחשוב לי, זה שתהיי מאושרת. ולפי מה שהבנתי, מצאת את האושר שלך. אני מקווה רק שלא תתחרטי אחר כך שהבאת את הילד הזה לעולם." היא אמרה וקמה והתיישבה לידי, "בכל מקרה, אני אוהבת אותך, ואני תמיד פה בשבילך." היא אמרה וחיבקה אותי, התחלתי לבכות. הבנתי שיש לי את האמא הכי טובה שיש. ושאני תמיד יכולה לסמוך עליה.

"אני ביחד עם אמא שלך." אבא בא וחיבק אותי גם. סובבתי את הראש לביל וראיתי שהוא מחייך.

הפסקנו את החיבוק הקבוצתי וחיבקתי את ביל, "אני אוהב אותך." הוא אמר ונישק אותי. אבא ואמא הסתכלו עלינו והתחבקו מחייכים.

"רגע מאמי.." ביל אמר לי והלך לדבר בפלאפון.

אני נשארתי עם ההורים שלי. לא ממש היה לי מה להגיד אז שתקתי וחיכיתי שמישהו מהם יפתח בנושא שיחה.

"איזה חודש את?" אמא שלי שאלה אותי והסתכלתי עליה מוזר.. אפילו אני עצמי לא ידעתי.

"אממ אני לא יודעת." אמרתי לה והיא באה והתיישבה לידי.

"אני יקבע תור לרופא ונלך נבדוק שהכל תקין." היא אמרה לי ונישקה אותי בראש.

"תודה אמא." אמרתי לה וביל חזר.

"אממ מאמי טום והשאר צריכים לבוא.. את רוצה להישאר לישון פה או שאת באה איתי למלון?" הוא אמר לי והסתכלתי על ההורים שלי במיוחד על אמא.

"תלכי. אל תדאגי אני יהיה איתך בקשר." היא אמרה לי וחיבקה אותי חזק.

"תודה אמא, אני אוהבת אותך. באמת." אמרתי ונישקתי אותה בלחי. קמתי אמרתי שלום לאבא ויצאנו מהבית.

חיכינו בחוץ עד שהאחרים יגיעו ובינתיים התחלנו לדבר על מה שהיה בתוך הבית.

"ידעתי שהכל יסתדר." הוא אמר לי בחיוך וחיבק אותי.

"תודה ביל, אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיך. אני אוהבת אותך." אמרתי ונישקתי אותו. בינתיים הבנים הגיעו ועלינו למכונית.

"נו איך היה?" טום שאל אותנו, "היה בסדר גמור, הם מקבלים את התינוק, ואותי." ביל אמר וחייך.

"אוו אני שמח בשבילכם." טום אמר וחייך. הוא אמר וביל הסתכל על האחרים כאילו חיכה שגם יגידו משהו.

"אהה!! גם אנחנו שמחים..." גוסטב אמר בחיוך מבויש.

"אוח גוסטי!!" אמרתי וקפצתי עליו וחיבקתי אותו.

"סליחה אתה יותר מדי חמוד." אמרתי וצחקנו.

"יש לך מזל שאני לא קנאי..." ביל אמר לי, נשען על החלון וחייך.

"כי אתה יודע שאני אוהבת אותך." אמרתי ונשכבתי עליו.

"אוו ממש זוג יונים..." טום אמר וצחק קצת.

"כן! יש לך בעיה? אה יא תמנון?" אמרתי וזרקתי עליו סתם ליכלוך שהיה שם.

"תמנון? אני עוד יראה לך מה זה תמנון!" הוא אמר והתחיל לזרוק עליי דברים.

"טוב טום שב בשקט.. אני בהריון אדוני!" אמרתי והוא התיישב בשקט כמו ילד טוב.

"יש לך מזל שאת בהריון.. תנצלי את זה." הוא אמר וצחקתי, "אל תדאג אני מנצלת."

 

"איך יש לי חשק למסיבה." אמרתי שוכבת על המיטה ומסתכלת על ביל שחיפש משהו בתוך המזוודה.

"וואלה... בגלל מה שקרה פעם שעברה, מצטער, אבל אני לא רוצה שיקרה לך עוד משהו."

הוא אמר לי והתבאסתי קצת, כי ידעתי שהוא צודק.

"כן.. אוף זה מעצבן.." אמרתי והוא הסתובב אליי בחיוך, "נו למה ציפית?"

"נו אבל... לא משנה. אני לא רגילה.." אמרתי והוא עזב את מה שהוא עשה ובא והתיישב לידי.

"אני יודע. את רק בת 16 וחצי, ואני מרגיש שהרסתי לך את החיים עם ילד בגיל הזה." הוא אמר לי וחיבקתי אותו הכי חזק שיכולתי, "ביל, אני אוהבת אותך. למענך, אני יעשה הכל. ואל תדאג, אתה לא הורס לי שום חיים. אני מאושרת עם זה, למרות שיש לזה את החסרונות כן?.." אמרתי והוא נישק אותי נשיקה ארוכה שפשוט רציתי להישאר ככה תמיד.

"אני אוהב אותך, אל תשכחי את זה." הוא אמר לי, נתן לי נשיקה אחרונה, וחזר לחיפוש במזוודה.

"אני לא יודעת מה אתה מחפש אבל כנראה שזה משהו ממש חשוב." אמרתי וצחקתי.

"כן, משהו כזה.." הוא אמר וחייך.

 

"רוני, בואי!" אנג'י וגילי נכנסו לחדר והוציאו אותי מהחדר מושכות אותי ביד.

"טוב! מה קרה?" שאלתי שחיכינו למעלית.

"אני רוצה להיות יפה היום לטום בערב. ואנג'י לג'ון." גילי אמרה לי וחייכתי.

"יש לי רעיון!" אמרתי ונכנסנו למעלית, "בואו שלושתנו, נפתיע את הגברים שלנו היום?" אמרתי וגילי ואנג'י הסתכלו אחת על השנייה ובלי סיבה פתאום, התחילו לקפוץ.

"הלו הלו! מה קרה?" אמרתי וצחקתי קצת.

"וואלה רעיון טוב. אבל.. אממ רוני, לא עשיתי את זה עם טום עדיין.." גילי אמרה לי קצת מבוישת.

"גילי, את לא צריכה לעשות את זה עכשיו. זה לא דחוף. ואם טום באמת אוהב אותך, הוא יחכה. את לא צריכה להיות לחוצה בגלל זה. אני לא רוצה שתהיי בהריון כמוני אחר כך." אמרתי וצחקתי.

אנג'י עמדה בצד ושתקה, "אנג'י? מה קרה?" שאלתי אותה.

"אממ אני לא יודעת איזה הפתעה לעשות לג'ון היום. כאילו, רוב הסיכויים שנגמור בסוף במיטה, אבל אני רוצה לעשות לו משהו יפה לפני."היא אמרה וחייכה.

"אממ אנחנו כבר נמצא משהו. אל תדאגי." אמרתי ונתתי לה חיוך מעודד.

יצאנו מהמלון וכל אחת הלכה לקנות את מה שהיא צריכה. היה לי רעיון, למרות שהוא היה קצת לא חינוכי. קניתי את הדברים שהייתי צריכה, נפגשנו כולנו בכניסה של המלון, כל אחת והדברים שלה הלכה לחדר לסדר את העניינים. דאגנו שגוסטב וגיאורג יעסיקו את ביל וטום.

 

הסתכלתי על החדר, הכל היה מסודר בדיוק לפי התוכנית שלי. נכנסתי לשירותים וחיכיתי לביל שיכנס. אחרי כמה דקות שמעתי אותו נכנס, "רוני?"


מצטערת אם יצא קצר חח
אוקיי אז פתחתי בלוג חח אישי XD אז אתם מוזמנים :]

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=566765

אוהבת אותכם
נכתב על ידי , 7/7/2008 19:11  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-24/7/2008 14:11
 





4,734

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל°•ליטלוש•° אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על °•ליטלוש•° ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)