לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

big girls dont cry..




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

פוסט ראשון (:


פוסט ראשון (:


כן גמאני פתחתי בלוג ^^


 


אז סתם אני אכתוב פה על החיים על דברים שמעניינים אותי מוזיקה רגשות כל מיני :]


אז חשבתי לכתוב בפוסט ראשון על חברות.


 


לכל אחד בטח קרה שהוא גילה שאין לו על מי לסמוך והרגיש בודד..


ואמר שאין כזה דבר חברים ודברים כאלה ..


כן גמלי זה קרה ..


זה ממש לא ככה


חברים תמיד נמצאים שם לעזור לך גם אם אתה לא רואה את זה


ואם לא מצאת עדיין חבר טוב או מישהו לסמוך עליו זה לא אומר שאין..


זה אומר שפשוט עוד לא מצאת אותו.


 


אני מצאתי אחת כזאת


שהיא באמת חברה אמיתית


במלוא מובן המילה


לא תמיד שמתי לב אבל היא תמיד הייתה שם לצידי


כשרציתי וגם כשלא רציתי


ואפעם לא השאירה אותי לבד


יחד עברנו כל כך הרבה דברים הרבה חוויות


דברים רציניים וגם שטויות :] 


ואני כל כך שמחה שהכרתי אותה


אנחנו רבנו בתקופה האחרונה המון


אבל כמו בכל ריב הכי כיף שבסוף משלימים (:


מהריב הזה גם הבנתי המון..


אין כמוה ולא תהיה גם.


הכרתי מלא מלא בנות עד היום


רובן היו צבועות ונצלניות


וגיליתי את זה בשלב כלשהו ונפגעתי מהן המון


אפאחת מהן לא הייתה חשובה לי כמוה.


היא תמיד יודעת איך לעזור לי ולעודד אותי


והיא תעשה הכל כדי שאני אשמח (:


והיא תמיד שם ואכפת לה גם אם זה לא נראה ככה.


 


אם את קוראת את זה


אני לא רוצה שנריב יותר בחיים


אין לך מושג כמה את חשובה לי


אין מישהי שאני סומכת עליה כמוך


אני לא יישכח בחיים כל מה שעברנו ביחד !


ומה שעוד נעבור ^^


ואני אוהבת אותך המוןןן (:


 


 


זהו זה הפוסט הראשון ומקווה שיהיו עוד:]


 


מוזמנים להגיב אם באלכם (:

נכתב על ידי , 15/11/2007 19:48  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דורון ב-25/11/2007 13:40



Avatarכינוי: 

גיל: 31




296
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorush (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orush (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)