לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sem Capoeira Nao Posso Viver


מי ישלם,בנון?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

בואי ונביא לך ת'Fאנק


יו יו יו חברים וחברות מה המצב?

 

אין לי כוח לעדכן הרבה אז אני מעדכן פעם ב17 שנה

 

אז זהו מאן...

 

שיהיה מגניב

 

רציתי לספר לכם על הלהקה הכי טובה בארץ

 

מרסדס בנד!!! Funk שיפוצץ לכם את השכל בני אדם

קחו שיר שיקפציץ לכם את האף למצח

http://www.youtube.com/watch?v=HSHld_0_vKY

 

המרסדס יו

 

אז שיהיה יום סביח שמח לכולם.מי שרוצה יש למרסדס בנד הופעה ב14 לנובמבר בת"א

שידבר איתי אם הוא רוצה לבוא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אני לא יכול להתאמן חודשיים כי יש לי שבר מאמץ. איזה לנרד...

קבלו תמונה סטלנית:



אני קורא לה: לא יודע איך לקרוא לה....אבל יש לי בוקסר של הומר סימפסון...וזה כבר טוב!!!!

רואים את הבירימבואז שלי!זה כמו בירימבאו....רק קטן....איזה לנרד

 

קבלו את הבולג של קסרי- http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=593467

הבן אדם הכי זבל...למה?כי קוראים לו קסרי...

 

אז בואי ונביא לך ת'Fאנק...

בואי ונביא לך ת'Fאנק!!!!!!!!

 

שיר אחר: אין,עוד,להקה כמונו

אין טעם לנסות בינינו

הגרוב שלנו לא נורמלי

והיא לא מספיקה לי נורא לי!!!!

 

טוב סיימתי פה!!!!!!!!!!!!

הצלחתי להחזיק 4 מגבות רטובות!!!!![המבין יבין...איתמר דן שגב ואולי עפרי][שגב תימני ]

 

אדיאוס חולרוס!!!!

שלא תביא לי נוד שידביק אותך לתיקרה אה?XDDD

נכתב על ידי , 1/11/2008 13:54  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 30




2,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEYAL_K אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על EYAL_K ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)