לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שום דבר אחר מלהיות אני =]

עליי=]@!@#


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

המוןן מה לספרר =0


בניםםם@!#

 

זהוו כבר לא אכפת לי מבנים ולא מאירד או שי או עוזז ואני לא רוצה חבר ,רק ידידים,ביגלל שעם אני אהיה חברה של מישהו שהייתי ידידה שלו אז כשניפרד אני והוא לא נהיה יותר ידידים כמו שהיינו, כי החברות הורסתת!

 

 

דנדי !=]

 

נראה לי שאני ודניאלה הולכות ומתרחקות אחת מהשנייה= \

בגלל שקראתי בבלוג הממש ממש ישן שלה שאני והיא עשינו אז היא כתבה בו יום אחד והיא כתבה

 

"רינה (שם בדווי) היא גם ממש טיפה מעצבנת" ואני יודעת שזאת אני כי היא אמרה לי שכעסנו קמת אחת על השנייה שאני מעצבנת,והיא גם כתבה

 

"בני (שם בדווי חח) ממש מעצבן" ואני יודעת שזה שי בגלל שהיא אמרה לי שהוא מעצבן

 

וזהה מציקק ליי שהיא לא אומרת ליי מה קרה במקום לכעוס ולהתרחק ממני = [

 

 

 

שלכםם מוגיי =]

 

1024096_1295328.jpg 3 >

 

 

 

 

נכתב על ידי , 26/11/2007 17:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



=000000000


נויי ואירדד חזרוווווווו =0
נכתב על ידי , 18/11/2007 21:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יציאהה


בעצםם אני ודניאלה לא הולכות לטניסס

 

אנחנו הולכות היום לסרט(יציאה)עם כל הבנות של השיכבה כי אין לנו כוח לבנים=]

 

 

D=

נכתב על ידי , 16/11/2007 16:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 29

ICQ: 241726511 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לALMOG__XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ALMOG__XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)