לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life - My Rules


Someone once told me the grass is much greener on the other side

Avatarכינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

קוקה קולה וילאג' !! DDD:


אז חזרתי אתמול מקוקה קולה וילאג', והיה אחד הדבריםםםםם..!!

הנה פוסט מהבלוג המשותף שלי ושל אוריאנה..אני אוסיף דברים בסוף :] 

 

 

 

שאאאלוםם =]

מה קורה?!  אצלנו הכל סבבה ואנחנו בקוקה קולה ווילאג' !!!!!!!  (חח קצת נשמע כמו פרסומת)
אנחנו מחוברות מהמחשבים (ה"קצת" צולעים ) שיש פה... הם מטומטמים :/
כששמענו וקראנו בבלוגים אחרים על קוקה קולה ווילאג' ועל מה שהיה... צחקנו . כי לא האמנו שדבר כזה מציאותי . חשבנו שאלה סתם שיטות של קוקה קולה לפרסם את קוקה קולה ווילאג'.
אז זהו ! שלא !

יצאנו 6 אנשים: אורין, גל, רינת, עומרי, אסף ועמית.
הגענו בכמה מוניות שירות [רכבת ישראל השרמוטים האלה החליטו לשפץ את הרכבת אתמול :/]
ולבסוף הגענו לתחנה המרכזית בנהריה, בשנייה שהגענו עלינו על ההסעות שקוקה קולה אירגנו לנו =]
הגענו למקום, התייבשנו מלא זמן בתורים, ואז הגענו לבדיקה הבטחונית המקיפה ביותר :|
לאורין בדקו את השמפו 3 פעמים, רק' כדי להיות בטוחים שאין שם אלכוהול..כי אין כמו לשתות וודקה עם ניחוח של נטורל פורמולה =]ֿ
ולגל הוציאו  את המכנסיים השמקסיים של הלילה..פולשני ביצ'ס!!
כשכולם מסתכלים..כאילו..WTF  אנשים?! רוצים לבדוק אם אינלי סמים בחזייה?!?! :S
קיצור נכנסנו, קיבלנו צמידים ורדרדים ושמקסיים שהולמים את הבנים עד מאוד :]
וכמובן..הצטלמנו =] *תמונות אחר כך*
התמקמנו לנו בקאזותֿ, עשינו סיורון קטנטן ו...לבריכה נבלותתת! [:
זה כזה כיף לשבת בבריכה ולצחוק עם חברים, ואז לראות את הים באופק, וכשמגיע הערב גם את השקיעה.
הבאסה היא שהים סוער מדי, בקושי ניתן להיכנס לים וכל הפעילויות שקשורות אליו..התבטלו זמנית.
עכשיו אנחנו ביום השני וזה עדיין לא עובד.
וזה גם לא הולך לעבוד..איזה ביאוס..איזה מנחוסס! =[

אוקיי והגענו לשלב שאנחנו אוהבות לדבר עליו..האוכללל =]ֿ
הארוחת צהריים הייתה סבירה למקום, מסעדה לא הייתי בונה מהאוכל הזה אבל הוא אכיל ודווקא טעים.
הארוחת ערב הייתה משביעה לאללללללה. טחנו וטחנו עד שלא נשאר מקום..והשתייה החופשית עזרה לתחושת השובע הרב.
אורין שתתה קולה, טוב, הרבה  קולה!! אבל בעזרת הכדורים היו רק כאבי ראש קלים =] *הידד*
הגיע הלילה, אחרי שכולנו ישנו בסביבות ה5 שעות בלילה שלפני הוילאג', היינו די סחוטים מעייפות..אבל זה לא הפריע לנו להישאר עד  איזה 4-5 בבוקר =]
אחרי זה קמנו בסביבות 9 [אהחמ תודה לאורין שהעירה אותי ואת עומרי אהחמ אהחמ]
אורין הביצ'ס קמה ב8 בגלל שהבוהן המשקסית של רינת דיגדגה אותה למוות אז היא דאגה להעיר אותנו :@
לפני ארוחת הערב שכחנו להזכיר, נכנסנו להתקלח, תקשיבו..המים רותחייייים...המים כאלו טובים, והאמת שלא צפוף שם מי יודע מה וגם נקי כאן לאללה..אחלה צוות !!
בערב גם הייתה הופעת סטנד אפ של אורי חזקייה..הרג אותנו XDDDD
ויש פה הרבה אשקלונים...ריח של ערסים באוויר D:


אוקיי עכשיו כבר לקראת ערב, ובא לנו בריכה!!!
נעדכן על הלילה ועל הבוקר כשנהיה כבר בבית כנראה, וכמובן שלא נשכח להוסיף תמונות  :)
ֹֹהולך להיות לילה מעניין גדוש במשחקי NEVER

ועד אז,
להת' ביצ'ס (:

 

 

טוב אז העידכון שלי מהלילה של היום השני עד שהגענו הביתה:

 

אחרי שכתבנו את הפוסט, רצינו ללכת לבריכה, אבל גילינו שיש תחרויות בבריכה ושהיא תפוסה, אז הלכנו לנו לים D:

בשנייה שהנחנו ת'דברים הודיעו שאפשר להיכנס לבריכה ושהתחרויות נגמרו..יופי ביצ'ס ~! XD

היינו איזה חצי שעה בים, ואז הלכנו לבריכה [:

אחרי שיצאנו מהבריכה הלכנו לחדר אוכל, וטחנו עד צאת הנשמה D:

אחרי זה הצוות של קוקה קולה בידרו קצת את הקהל..ואז הופיעה להקת הבית של קוקה קולה וילאג' עם קאברים לאחלה של שירים !!

ההופעה הייתה פיצוץ, וגם לירון לב [זה מכוכב נולד] היה שם בלהקה [: בקיצור..הפגיזו!!

באמצע של ההופעה ככה הלכנו ליד הכדורעף חופים, שמנו כיסאות, התיישבנו, והתחלנו לשחק NEVER :]

אורין הביץ' לא רצתה לשחק אז שיחקנו רק חמישתנו.

רינת הייתה צריכה :

א. להתגלגל בשכיבה על דשא שהתגלה כצמחים קוצניים למדי...

ב. לעלות על הסלעים שבדיוק מול הבריכה, בזמן שיש הופעה, ולהתחיל לענטז XDDD [ואז אחד מהצוות קרא לה..ואמר..שאסור לעלות על הסלעים XDDD כאילו..זה מה שהיה לו להגיד לה! XDDD]

 

אסף היה צריך:

ללכת ליד הדשא, ואז לרוץ אלינו כשהוא בלי חולצה ולצעוק "מדגדג לי בפטמה" [וכן, היו שם אנשים XDD]

 

עמית ועומרי היו צריכים:

להחליף ביניהם בגדים תוך כדי סטרפטיז [היה שווה XDD]

 

אני הייתי צריכה:

א. לקחת שמשיה, לרוץ איתה ולצעוק "רינת תעשי לי ילד"

ב. ללכת לזוג שהתנשק שם בלי סוף [הלכתי עם עומרי], לשים משקפי שמש, לבוא מאחוריהם, לתקוע את השמשיה, לשים 2 כיסאות ולשבת. פשוט התפקענווווו XDDD

 

אחרי זה הבנים הצטרפו לחבורה של ילדים ושיחקו איתם כדורעף, ואז אוריאנה, סנעפ ואני הסתכלנו עליהם קצת, ואחרי זה אוריאנה ואני החלטנו ללכת לשחות קצת בבריכה,, אומנם היה קר..אבל מצחייייק כי הצלחנו להשפריץ על רינת שהייתה על החוף D: ואז חמולות של ילדים גם הצטרפו אלינו בהשפרצות D: חעחע רינת! חע-חע!

 

אחרי איזה רבע שעה שאוריאנה ואני היינו בבריכה אוהד הגיע ואז הלכנו איתו לקאזה שיחליף לבגד ים עם חברים שלו, אחרי זה הלכנו לבריכה והבנים הצטרפו אלינו, אני מהקור יצאתי עם עומרי מהבריכה אחרי איזה רבע שעה..ואז הבנים החליטו ללכת לחדר אוכל..אז הלכתי עם אוריאנה, אוהד ואבי חבר שלו לקאזה שלהם [:

היה מצחיק לאללללה XDDDD

אחרי זה הלכנו לקאזה של רינת, אסף, עמית וגם קצת של אורין לאיזה רבע שעה..ואז עומרי ואני חזרנו לקאזה שלנו. 

ישנו פאקינג 3 שעות..יוצא משו כמו 6-7 שעות שישנו ביומיים האלה ביחד..זה מסביר למה ישנתי 15 שעות! שברתי שיא D:

 

אהה אגב, גמאני כמו אורין, קניתי בגד ים דנדש D: אבל בגלל שהייתה בעיונת על החלק העליון שלו, החליטו לפצות אותי בחנות בחלק עליון של בגד ים אחר, אז באתי לקחת אותו בבוקר של היום האחרון D:

 

אם כבר מדברים על היום האחרון, רק קמנו..ולא הספקנו לנשום..!

קמנו, אירגנו את כל התיקים, עפנו לחדר אוכל, חזרנו..לקחנו את התיקים..הלכתי לחנות להביא את הבגד ים, ועפנו לאוטובוסים..משם היינו בנסיעות איזה שעתיים...עד שהגענו לעזריאלי..ואחר כך אבא של אסף בא לקחת אותנו D:

 

אז בקיצור, קוקה קולה וילאג' הייתה ה-חוויה של החופש מבחינתי, פשוט אין דברים כאלה!!!!

כל כך נהנתי!! ואין בכלל ספק שאני חוזרת שנה הבאה!

ממליצה בחום לכולם [:

 

עומרי, אוריאנה, סנעפ, עמית ואסף - נהנתי איתכם הכי שבעולם, עשיתם לי את השלושה ימים האלה לימים מטורפים, מצחיקים ובלתי נשכחים!! אני מקווה לראות אתכם שוב בקרוב, מתה עליכםםםםם!! 33>

 

אז נראלי שחפרתי פה מעל ומעבר, מי שקרא הכל?! פשוט מלך..סוגדת לו [;

תמונות בקרוב, ועד אז?!

להת' לכם 33> 

נכתב על ידי , 2/8/2008 19:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוסיה מטורללת D: !@#$%&*( ב-8/7/2009 16:19
 





3,440
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט אני (= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט אני (= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)