לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומן אישי

שלום אני יובל תכירו את החיים שליי...:}}


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

מספרת על הערב


טוב חברים חזרתי אני מקווה שתקשיבו לי טוב הערב אכלתי חמין ואז שיחקתי עם החתולה שלי {טולי~}.

ניראה לי שאתם עכשיו רואיה את המישחק של ישראל ניראה מי ינצח לי ניראה ישראל אחרי זה ראיתי

סרט עם כל המשפחה שלי ב12 וחצי טוב בקיצור היה כיך חיים אני ידבר איתכם בבוקר ויגיד לכם איך

הלך לי היום טוב אנשים יאאלה ביוש תישלחו אני רוצה שתיקראו את זה כי אני חדשה.

נכתב על ידי , 17/11/2007 21:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך הלך לי היום?


קמתי היום בשעה 6:00 בבוקר היה מזה שיעמום לא ידעתי מה לעשות..? אז הלכתי לטולי {החתולה} שלי המאמי שלי ...!

היא עברה חיסון אז עדיין היא קצת נודניקיות שיאוו...אין לי ממש על מה לספר כי רק בוקר ועוד לא עבר עליי כול היום אז לפני שאני ניפרדת ממכם עד ערב:ה' ברא את השמיים ואת בית"ר!! בית"ר באש ובמים..! יאלה סלאמתו'ש אני ימשיך בערב עד לפהה... ביו'ש יום-טוב, ושבת-שלום..333> !!  

נכתב על ידי , 17/11/2007 08:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת על עצמי...והרבה על אתמול :))


שלום אני יובל אני אספר לכם קודם כל על עצמי..

אני בת,בת 9+ כיתה ד',חולונית.אתם יודעים מה מעצבן אותי שאני רושמת את הגיל שלי וכל הזמן צוחקים עלי שאני ילדה קטנה.

אני חדשה פה טוב.

אתמול אתם לא מבינים מה עשיתי אני והכיתה שלי אנחנו היינו אחרי הבית הספר עשינו

השפרצת מים.

אנחנו השפרצנו מים ליד שכנה רעה שמיתלוננת .השכנה הרעה שמעה אותנו כי זה היה בצהריים

היא היתקשרה לפיקוח עירוני אבל אנחנו ברחנו למקום אחר סודי שאנחנו מצאנו.

טוב זה מה שיש לי אני יגיד לכם מחר מה יהיה לי אני מקווה שתענו ותישלחו לי הודעות טוב

חברים ביי אני מחר היכתוב איך הלך לי היום טוב בייי:))))

נכתב על ידי , 16/11/2007 13:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 26




40
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובלוששששש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובלוששששש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)