לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

blue rose



Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

פוסט אחרון


והנה זה קורה שוב

נמאס

כל פעם מחדש נמאס

אני סוגרת את הבלוג הזה כי אין לי כוח לעצמי אז על אחת כמה וכמה אין לי כוחות לשתף אנשים בחיים שלי

קרו הרבה דברים טובים בתקופה האחרונה ואני מעריכה את זה

אבל אחרי השבוע הזה אני כבר לא מצפה לשום דבר טוב

אני רוצה לצאת להופעה של הביטלס ואבאשלי החליט שהוא לא נותן לי כסף

וזה עוד כלום ....זה אפילו לא שמינית ממה שקורה

אבל עזבו אני לא התבכיין אין לי למה !!!

אז ביי לכם בלוגרים ...מקווה שלכם יילך יותר טוב

נכתב על ידי , 18/6/2008 19:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,697
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjaded girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jaded girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)