לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

enjoy as long as you can


They Never Come Back

כינוי: 

בת: 32

ICQ: 179776199 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

S:


טוב די נמאס לי!!!!!!!

אני יודעת שאני אצטער אבל... די!

הבלוג עובר מספר עוד 24 שעות!! רק לזכר כל הדברים ובגלל זה אני לא מוחקת אותו.

אבל... אני לא מעדכנת יותר אז זאת הפעם האחרונה!!

 

השתנתי מדי בתוכי.

אני שמחה *בערך*

אז דיייייייייייייייי נגמר כל החרא הזה!!!!!

ביי.

נכתב על ידי , 16/11/2007 00:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מדוע השמיים בוכים?


זאת לא חפירה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Missing

Evanescence

 

Ah ah ah ah ah...
Please, please forgive me
But I wont be home again
Maybe someday you'll look up
And barely concious you'll say to no one-
Isn't something missing?
You won't cry for my abscence, I know
You forgot me long ago
Am I that unimportant?
Am I so insignificant?
Isn't something missing?
Isn't someone missing me?

Even though I'm the sacrifice
You won't try for me, not now
Though I'd die to know you love me
I'm all alone
Isn't someone missing me?
Please, please forgive me
But I wont be home again
I know what you did to yourself
I breathe deep and cry out-
Isn't something missing?
Isn't someone missing me? 
Even though I'm the sacrifice
You won't try for me, not now
Though I'd die to know you love me
I'm all alone
Isn't someone missing me?
And if I bleed
I'll bleed
Knowing you don't care
And if I sleep just to dream of you
I'll wake without you there
Isn't something missing?
Isn't something...
Even though I'm the sacrifice
You won't try for me, not now
Though I'd die to know you love me
I'm all alone

Isn't something missing?
Isn't someone missing me

תרגום לכל מי שמתקשה באנגליתXD

 

בבקשה, בבקשה תסלח לי

אבל אני לא אהיה בבית שוב

באולי יום אחד אתה תביט למעלה

ובלי כוונה תגיד לאף אחד

האם משהו חסר?

אתה לא תבכה על ההעדרות שלי, אני יודעת

אתה שכחת ממני מזמן

האם אני עד כדי כך חסרת חשיבות?

האם אני כלכך חסרת משמעות?

האם משהו חסר?

האם מישהו מתגעגע אלי?

אפילו אף על פי שאני הקורבן

אתה לא תנסה בשבילי, לא עכשיו

למרות שאני מתה לדעת שאתה אוהב אותי

אני לבד

האם מישהו מתגעגע אלי?

בבקשה, בבקשה תסלח לי

אבל אני לא אהיה בבית שוב

אני יודעת מה עשית לעצמך

אני נושמת עמוק ובוכה החוצה

האם משהו חסר?

האם מישהו מתגעגע אלי?

אפילו אף על פי שאני הקורבן

אתה לא תנסה בשבילי, לא עכשיו

למרות שאני מתה לדעת שאתה אוהב אותי

אני לבד

האם מישהו מתגעגע אלי?

ואם אני אדמם

אני אדמם

בידיעה שלך לא אכפת

ואם אני אשן רק כדי לחלום עלייך

אני אתעורר בילעדייך שם

האם משהו חסר?

האם משהו...

אפילו אף על פי שאני הקורבן

אתה לא תנסה בשבילי, לא עכשיו

למרות שאני מתה לדעת שאתה אוהב אותי

אני לבד.

האם משהו חסר?

האם מישהו מתגעגע אלי?


השיר הזה חוזר על עצמו כל היום מחדש!!

גורם לי לחשוב עלייך..

למרות שלא חשבתי שזה יכול לכאוב כלכך בגללך.. זה כואב!

אני מבולבלת אבל לא כמו שהייתה מבולבלת בגללה..

עכשיו זה בילבול טוב!! הוא גורם לי להרגיש נכון.

אני כלכך רוצה להגיד לך שאני אוהבת אותך.. אבל אני לא יכולה! זה לא יהיה נכון.

"Though I'd die to know you love me -למרות שאני מתה לדעת שאתה אוהב אותי"

 

 

לילה טוב.3?>

נכתב על ידי , 12/11/2007 02:21  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא עוד.


נמחק

אני טיפשה . נקודה.

 

 תנו לי פשוט לשטוף את עיניי בדמעות.

כן בטח..

 


היום הלכתי למסעדה עם אמאשלי אחי אחותי וחבר של אחי..

אחרי שסיימנו לאכול יצאנו החוצה כי הם רצו לעשן ואסור לעשן במסעדה.. ואז אחי אומר לי רוצה סיגריה? אז אמרתי לו שאני לא מעשנת יותר!!

אז אמא שלי אומרת לי " מה זאת אומרת יותר?!" אמרתי לה "עישנתי והפסקתי ואל תעבירי ביקורת כי אין לי זין!"

היא אמרה לי.. "לא התכוונתי להעביר ביקורת!! פשוט.. הפסקת?"  אני "כן! לתמיד." :]


היום אמרתי את זה כבר.. אבל אני חייבת לשמור את זה.

מתישהו.. נמאס מאנשים שנמצאים אצלך בחיים אז צריך את המרחק.

ולפעמים זה הפוך!! אז החלטתי.. יש שביתה.. ואני לא מרגישה משהו =\ לא יודעת למה..

החלטתי להתרחק!  מכולם.

 

זה הדבר הנכון לדעתי.. לי, ולכל האחרים:]

 

just walk away

 

נכתב על ידי , 10/11/2007 16:10  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפית!ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פית!ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)