לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"All the promises you made to me you made in vain I lost myself inside your tainted smile again "



Avatarכינוי:  גל פינדו

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

12/2008

"My child, see the sadness in your eyes.."


 

Darling, I forgive you after all

anything is better than to be alone

and in the end I guess I had to fall

 


 

לא רוצה כבר להיות איתך ככה.

את אמא שלי.כואב לי להיות איתך במצב הזה.

את לפעמיים יכולה להרוס אותי.

דיי כבר תעזבי אותי.

 

גל.


נכתב על ידי גל פינדו , 22/12/2008 20:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Sometimes I wish I could save you


[email protected] (E-mail Address Not Verified) אמר/ה:

She makes you happy?

I'm loved by some, hated by many, but wanted by many אמר/ה:

um..you know sometimes..

 

והסברתי לו שהדבר היחידי שאני רוצה זה שהוא יהיה מאושר..

כי כשהוא לא שמח מאוד כואב לי.

אם אני לא יכולה לעשות אותו שמח אז לפחות שימצא אחת שתעשה אותו ככה.

אני באמת מתגעגעת..לדבר איתו..

אני רוצה שהוא יחייך אלי כי היה ככ אמיתי איתו.

חודשיים של אושר אחרי הכל.

חודשייחם שבהם אמרתי מעל למיליארד פעם "אני אוהבת אותך"

ובאמת התכוונתי לכל המשמעות.

הנה,אני מצאתי את זה שמספק לי חיוכים,צחוק והמון אהבה.

ואחרי שעה שאני בלעדיו אני ככ מתגעגעת.

טום,אני אוהבת אותך.אני מודה לאלוהים שהביא לי אותך לחיים אחרי תקופה מרובה של עצב.

 

 

הלוואי ומפה רק ימשיך ויהיה אפילו יותר טוב.

(בבקשה אל תפגע בי..)

 

 

נראלי אני חוזרת לעדכן כמו פעם..

שתהיה שבת קודש..אוהבת הכי בעולם.גל

*לזכור לתת הכל במחצית הבאה!

נכתב על ידי גל פינדו , 20/12/2008 15:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,073
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגל פינדו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גל פינדו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)