לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

anush123

היי קוראים לי אנה וכל השאר תיראו בבלוג....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

שטן או מלאך?



מלאך שירד כדיי להגן עליי..


שמעו אני במצב מזה גרוע...

 

קיבלתי במיבחן 68 בלשון....

 

 

המורה חושבת שאם אני רוסייה אז אני צריכה שיעורי עיברית...

 

שמעו המורה נפלה על הראש...

 

ומצב קצת יותר משמח...

 

רינת המאמי שלי הצחיקה אותי לראשונה בחייה חחח 3>

 

ותמיד בא לה במבה שתבינו ת'ילדה שנפלה על הראש חחחח אבל בכל זאת אני חולה עלייה...

 

לרה השמנה הזאת אוכלת כל כך הרבה שייה....

 

אבל אני חולה עלייה גם...

 

אסטל חולה עלייך גם ....

 

יש לי את השלישייה הקמארית רצינית איתכם ייה רק אתם הצלחתם לשפר את ההרגשה שלי תודה יאפים שלי..

 

ומי שאוהב טוקיו הוטל...

 

מחלקים בדואר (כמובן בתשלום) את השרשראות שלהם אז כדאי להזמין באתר הישראלי שלהם www.tokiohotel.co.il

 

שם יש את כל הפרטים על השרשראות (חוץ מהמחיר שעדיין לא ניקבע..)

 

אז יאללה....

 

אהה ויש עוד משו על השביתה ועל עצומה שיש באתר אז מי שלומד ויש לו שביתה כל הפרטים באתר תחתמו כי אם לא

 

 

יקחו לנו את החופשים כולל החופש הגדול XOOO

 

 

אז כדיי...

 

הנה האתר..http://www.atzuma.co.il/petition/assor/1/1000

 

 

כנסו ותחתמו....

 

 

הייתי

 

 

וסורי שאני לא כותבת בזמן האחרון מקווה שתגיבו...

 

 

קיסס לכולם...

 

 

וכמה תמונות....

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 22/11/2007 19:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי  מה קורה ???

 

יאו אין לי מה לספר טוב נו אני אתחיל בזה שרינת ולרה הם האנשים שהכי מצחיקים אותי....

 

היום בבצפר או בכלא "מיכה רייסר" או בקיצור מיכה פדיחה...קרה הדבר הכי מצחיק בעולם לרה התחילה לחטט אצלי ואצל רינת בתיקים כדי לחפש אוכל...

חחח...שמנה!!!3> אבל אני חולה עלייה!!!XD

 

מצ'עמם לי אז אני כותבת לכם....XO   

 

חחחח3>

 

 

סתם אני חולה על כוכם שאתם מקשיבים לי ומבינים את החיים הכי דפוקים בייקום...
כמה תמונות מהלב אלכם....

 

 

 

 

 

 

עוד כמה תמונות?

 

 

 


חתולה מסטולה חחח...

נכתב על ידי , 18/11/2007 19:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פהה שניה ואני באה לספר מה קרה היום....
נכתב על ידי , 17/11/2007 16:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

יום הולדת שמחAvatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 248340587 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לanush123 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על anush123 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)