לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

you never be alone


היילו אנשיםם.. אריאל..בת 14 מרכז או משוו :S הבלוג הזה נפתח כדי להראות ללידוריצ' האהובה שלי כמה אני אוהבת אותה!! וגם ישלה יומולדת ככה ש.. מזלטוב נסיכה שלייי

Avatarכינוי:  אריאליצ'' 3> לידוריצ''

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

בלוג חדש :S


יייייאוצ''..

קצת הזוי פה..

חח.. אז ככה אני מבקרת דיי הרבה בבלוגים של אנשים מוזרים פה..

והחלטתי לנסות מקסימום ננטוש..

 

אני הכי לא טובה בעיצובים וכל השיט הזה... ככה.. שזה יהיה בלוג מצ'עמם...

סתאם לא אתם תקבלו הרבה תמונות חח..

נתחיל...

יומולדת לענבלי באנטריקוטי..

בת'כלס כמה שהמסעדה חרא היה אוכל טעים חאח''

ממ..אכלנו מ-ל-א

אני סתו ואופיר ארוחת ילדיםםם חחח''

כל השאר צ'יפס ונגיד סלט או בשר או משו..

עם שתייה וזה.. 

ואז ביקשנו שיביאו לנו סופלה שוקולד עם זיקוק.. שניים..

חח.. אז הבאנו לה ושרנו "היום יומולדת"

ואז..חיכינו להסעה וחזרנו חאח''

תמונות :


אני ולידוריצ

 

 


הסופלה עם הזיקוקים

 

 


סתוייי האהבה שיליי

 

 

התמונה של ילדת היומולדת לא רוצה לעלות :/

תסתפקו

 

בקרוב יפתח עוד פוסט :]]



 

נכתב על ידי אריאליצ'' 3> לידוריצ'' , 16/11/2007 11:00  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





139

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאריאליצ'' 3> לידוריצ'' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אריאליצ'' 3> לידוריצ'' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)