לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


don't be scared you'll never change what's been and gone

Avatarכינוי:  you say

בת: 20

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

האם יש לך את החשק?


נראה לי שיש לי דיכאון י"ב.

כזה שבא כשאתה מבין שאתה מסיים עכשיו חלק אחד בחיים שלך, ומתחיל חלק שונה לגמרי.

שכל החברים והאנשים שהכרת כבר לא לידך כל הזמן , והכל כל כך משתנה.

 

זאת הייתה שנה כל כך קשה , ואיכשהו אני מרגישה שבכלל היא לא התחילה.

היה פשוט מתיש , ואיבדתי בדרך את כל מה שהכרתי, את כל החברים שעמדו לידי.

כרגע אני מרגישה פשוט מיותרת בתוך כל הדבר הענק הזה, כולם הלכו לכיווניםשונים , ואני נשארתי עומדת במקום .

ואני עדיין לא יודעת במה לבחור לאן ללכת , יש לי כל כך הרבה חששות משנה הבאה , שאני לא מספיק טובה שאני לא אצליח .

 

זה מפחיד מאוד, אני לא יודעת מה אני אמורה לעשות, עברתי כל כך הרבה בשביל להגיע לתוכנית הזאת , ועכשיו אני חושבת שאולי הם עשו טעות.

אולי לא הייתי צריכה להיבחר , אני לא מתאימה, אני לא יכולה לעשות את זה , זה גדול עלי !

איך אני אחיה שנה לבד , רחוק מהכל , מהכל !

 

אני מניחה שהכל יסתדר שאני אהיה שם, אבל מה אם לא ?

מה אם אני אכנס לדיכאון, ואני לא אצליח לבצע את כל המשימות , ולארגן את כל הדברים .

את כל הדברים שמצפים ממני לעשות , ולהגיד, אני לא יודעת , זה קשה .

 

אני כבר עייפה מהשנה הזאת , עכשיו נשארה בגרות אחרונה וסיימתי. לא עוד הרבה..

אני מקווה בשביל עצמי שאני לא אכשל במשימות שהצבתי לעצמי , שאני צליח להסתדר שנה הבאה וגם להנות מזה,

אחרי הכל זאת שנה בחו"ל , אומנם עובדים כל הזמן , אבל עדיין . זה מן בונוס לעבודה הקשה .

 

שיהיה לכולם לילה טוב.

נכתב על ידי you say , 15/6/2010 01:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



324
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyou say אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על you say ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)