לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיו של צימוק .



Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

ואווו !


באמת ואווו ! 


אני שכבתי לתומי חולה בבית ומשועממת ופתאום נזכרתי בבלוג.


 


אז אין טעם ממש שאפרט מה היה בשנתיים האלו שנעדרתי


פשוט יעלה תמונות מהזמן האחרון.


לפני שבועיים חזרתי מביקור אצל אבוש בגרמניה שלא ראיתי אותו שנה וחצי (:


 




טיילת לדנבורג

טיילת לדנבורג

הקטנים שלי עם קרוסלה

טעים לי

שער גשר מגניב

הילדנברג



חנות ממש מגניבה

ארמון

ארמון


 



הגברים של חיי

יום אחד גם לי יהיה ארמון


 



 





 


במרקט במונהים פסטיבל האגדות

משפחת גולובורודקו

סבוש וסבתוש

פסטיבל במונהיים

שילגייה ושבעת הגמדים

ונסענו לצימרים

החלטנו לבדוק מה מצב השלג בהרים


 



סופת שלגים . מתלהבת מהשלג הראשון האמיתי שלי

\סקייייי

וטיילנו לנו גם לשטרסבורג

ביגבן הצרפתי

שטרסבור ממש יפה



מלאאא דובייים

סיור סביב שטרסבורג

אשכרה תחנות בשביל למלא מים מינרליים


 



אין על סבתוש

עייפים מאיתנו

בדרך הביתה עוצרים בבאדן-באדן













קדינו באדן-באדן. את המיליונים שלנו כבר עשינו


 




נכתב על ידי , 24/1/2014 08:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצימוק♥ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צימוק♥ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)