לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  גברת פלפלת והכפית.

גיל: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2008

ציטוטיישן XD


היה מזה מצחיק היום, היה את שיגעון הים!!!1

בשעה הראשונה היה תנ"ך, משעמם ברמות, אח"כ צרפתית כנ"ל.

ואז הייתה הפסקה, הסתובבתי קצת בכיתה, אלמוג כרגיל סיפר לנו על דברים מגעילים

ואז היה ערבית, אני ועוד איזה 5 ילדים היינו, ולא עשינו כלום.

אח"כ היה אמנות, אז התחיל השיגעון XD

ובקיצור היה שיגעון, טל ושרה החטיפו לי סטירות.

 

ציטוטים:

אני - אופק יפה? *ציור מכוער*

אופק - מזה?

אני - את!!!1

 

ועוד הרבה XDDDD

נכתב על ידי גברת פלפלת והכפית. , 18/5/2008 15:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





860

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת פלפלת והכפית. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת פלפלת והכפית. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)