לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  בלוג העזרים H&D.





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

עיצובים, דברים לרשימות, 77 תמונות לעיצובים, אייקונים, פיקסלים, רקעים לפרו, הודעה


שלום לכולם!

אז הגענו כבר לפוסט השני, אה?

למי ששם לב.. השם שונה.

בעבר הוא היה מייסי. ועכשיו הוא בלוג העזרים.

אם מישהו רוצה עיצוב/משהו מיוחד/החלפת לינקים..

רק תגידו בתגובות או בתיבת המסרים. אני קוראת הכל. ולא לבקש ממני להעביר את הפרו!

אני מחרתי את כל התגובות האלו.

ואני ימשיך למחוק.

טוב,

אז הבאתי לכם כמה עיצובים שתוכלו לראות ואולי להזמין,

וגם עוד כמה דברים לבלוגים וכו'.

 

 

< עיצובים >

העיצוב לנועה:

אני נורא מקווה שאהבת את מה שהכנתי לך.

אני כל היום ישבתי וחשבתי מה לעשות לך. אם לא אהבת אני יכין לך חדש.

רק תגידי.

 

 

 

 

רקע לפרו-

יש כמה רקעים ממש יפים שיתאימו מצוין לעיצוב. רק תבחרי. גם הרקע הנוכחי שלך יתאים מאוד.

  

התאמת צבעים-

כנראה שכחת לבקש. בכוונה רקע הרשימות הוא לבן כי רוב הדברים אצלך ברקע לבן.

כותרת-FFFFFF

פוסטים-279EC6

רשימות-FFFFFF

 

העיצוב למרים:

בחוקים כתוב שחובה בלוג לפחות מכל חודש.

אבל מכיוון וזוהי ההזמנה השנייה של הבלוג.. והבלוג חדש, ויתרתי לך. פעם הבאה, אני לא יוכל לוותר.

מקווה שאהבת.

התאמת צבעים-

כותרת - 7C5268

פוסטים-FFFFFF

רשימות-432D38

 

 

< דברים לרשימות >

הכל כאן על רקע לבן. לא להורדה בבלוגכם. אני חיפשתי בכל חור אפשרי את התמונות האלו בשבילכם.

prod_283_5792.png picture by toobratti 

loveis4losers.png picture by tiffanyraye42

 

cute.png picture by tiffanyraye42 words.gif picture by tiffanyraye42 myfriendsare.jpg picture by tiffanyraye42

lovemoving.gif picture by tiffanyraye42 52.gif picture by tiffanyraye42

503e26t-1.gif picture by tiffanyraye42   cute-2.gif picture by tiffanyraye42 

QUOTES-1.jpg picture by tiffanyraye42     5zoqcjs.jpg picture by tiffanyraye42

Sayings.gif Sayings picture by tiffanyraye42

z11864283.png picture by tiffanyraye42

b4u387vq.png picture by tiffanyraye42  loversandfriends.gif picture by tiffanyraye42

Imperfect.gif picture by tiffanyraye42

mygirls.jpg picture by tiffanyraye42   ngbanner19.png picture by tiffanyraye42

 

>

 

 

< תמונות לעיצובים >

אני חיפשתי כמה תמונות לעיצובים בשבילכם.

יש כאן 77 תמונות. רק תראו כמה שאני אוהבת אתכם!

אני מקווה שתאהבו אותם. לא להורדה בבלוגכם. לשימוש אישי בלבד.

יש כמה תמונות מעוצבות, ויש כמה תמונות שצריך וכדאי להקטין טיפה גודל.

*לחצו על התמונה להורדת כל התמונות*

 *לחצו על התמונה להורדה מלאה*

 

 

< אייקונים >

כן כן.. אני חובבת אייקונים. אני נורא אוהבת להכין אותם...

אז ככה שהכנתי לכם ערימה שלמה ששמורה במחשב שלי ורק מחכה לעלות..

חח.. לא להורדת בבלוגכם. לשימוש אישי בלבד.

      

 

 

< פיקסלים >

הבאתי לכם כמה סוגים של פיקסלים ממש חמודים!

הם מצוינים לפוסטים או לבלוגים אישיים ברשימות. יכולים להיות נורא

שימושיים.

לשימוש אישי.

פיקסלי עננים:

 

 

פיקסלי פודינג:

 

פיקסלי מאפינס:

 

פיקסלי שונות:

 

 

 

< רקעים לפרו >

הבאתי לכם הפעם שני סוגים של רקעים.

הרקעים הם מיוחדים ולא ראיתי כאלה בשום בלוג.

לשימוש אישי בלבד.

סוג 1:

   

    

סוג 2:

    

    

 

 

ממש בקרוב נתחיל בספיישל. בספיישל כפתורים.

" ספיישל כפתורי סרטים ישנים "

אני אישית נורא אוהבת סרטים ישנים. לכן החלטתי להכין ספיישל.

אני יודעת שהמון שמים כפתורים בבלוגים שלהם.

לכן אני ינסה להכין כפתורים שמתאימים לכם.

אני מקווה שאף אחד לא יגנוב את הרעיון. כי זה רעיון מקורי שלי.

אני מצאתי מדריך מאתר אנגלי עם מדריכים מצוינים לכפתורים. אני יכין כמה לניסיון

ונראה איך זה ילך.

 

לבינתיים אתם מוזמנים לבקש דברים. כמו כפתורים מסוימים לספיישל, מברשות, פונטים,

כל דבר. וגם מפעל העיצובים פתוח.

 

 

וואו.

אפילו לא שמתי לב איך הזמן טס לו.. כמעט 12 ואני עוד כאן.

צוות בלוג העזרים.

נכתב על ידי בלוג העזרים H&D. , 9/12/2007 23:33  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lady topika :D ב-20/5/2011 08:33
 



כפתורים, עיצוב להורדה, תמונות לעיצובים, רקעים לפרו, אייקונים, מברשת חורף


שלוםשלום^^ זו מיס מאפין.

אז.. אם אתם מכירים אותי או לא.. אז כנראה זה מהבלוג האישי שלי.

אז כן.. פתחתי בלוג עיצובים ועזרים משלי.

הכנתי לכם המון דברים לפוסט הפתיחה.. אז בואו ולא

נבזבז זמן.

 

< כפתורי HSM2 >

הבאנו לכם 32 כפתורים מיוחדים ביותר.

במידה ולקחתם את הכפתורים,

לא לשכוח ללנקק את הבלוג בעת השימוש.

הכפתורים הוכנו/נמצאו בידינו.

    

    

   

   

   

   

   

  Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

 

 

< כפתורי שונות >

הבאנו לכם 16 כפתורים מיוחדים ביותר.

במידה ולקחתם את הכפתורים,

לא לשכוח ללנקק את הבלוג בעת השימוש.

הכפתורים הוכנו/נמצאו בידינו.

Avi Avi  

  Dominka: HUGO! <3 c h e r r y

Min: Music bear (cardcaptur) Jermaine  

   

 

 

< עיצוב להורדה >

העיצוב הוכן בידי מיס מאפין.

אין להעתיק/לגנוב/לחתוך חלקים מהעיצוב,

מבלי להודיע מראש, וללנקק.

אם השתמשתם תודיעו.

אם אתם רוצים שנוסיף כיתוב, תגידו לנו בתגובות.

הכנתי לכם שני סוגים של רשימות. אז רק תבחרו.

 

 

 

 

 

< תמונות לעיצובים >

יש לכם כאן קישור ל51 תמונות הקשורות לאהבה.

התמונות עוצבו/נמצאו בידינו.

אין לשים בבלוגכם להורדה.

יש לקרוא את פנקס הרשימות שבקובץ.

 

 

< רקעים לפרו >

הבאתי לכם כמה רקעים יפים לפרו.

לא להורדה בבלוגכם.

    

      

    

-קרדיט-

 

 

< אייקונים >

האייקונים הוכנו בידי מיס מאפין.

והם לשימוש אישי בלבד.

אין לשים להורדה בבלוגכם.

     

 

 

< מברשת חורף >

יש לכם כאן להורדה מברשת של חורף.

אם יש בעיה בקישור אנא הודיעו לנו בתגובות.

 

 

 

אני מקווה שנהניתם מהפוסט.

עבדתי מאוד קשה בשבילו..

אני ישמח לתגובות מעודדות.

#עריכה:

הבלוג שונה בשמו.

רציתי משהו יותר מיוחד ממייסי.

במקום מייסי - בלוג העזרים. או באנגלית The Help Blog.

אולי אני יספיק עוד היום לעלות פוסט עם שני עיצובים.

אם לא.. אז מחר.

נכתב על ידי בלוג העזרים H&D. , 1/12/2007 19:45  
2571 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dennisdag ב-16/8/2017 13:43
 





6,854
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלוג העזרים H&D. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלוג העזרים H&D. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)