לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוזר שבאתם


כל הפיקסלים שיש הם בבלוג הזה!! שווה בדיקה!! =]

Avatarכינוי:  _lian_

מין: נקבה

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

עיצוב חדש + מחפשת שוטפה


אז ככה יש לנו עיצוב חדש ויפה =]
גיבו =] 
דרך הגב עיצבו לי מסטיק עזר ועיצובים =]
כמו שאתם רועים הם מעצבים מממממש יפה =]
              
 
 
אני מחפשת שוטפה....
את האמת מצאתי אחת אבל היא עשתה לי בעיות ואז נעלה לי ...
בונה היא חא תצא מזה בחיים ...
 
 
נחזור למה שרציתי.....
אני מחפשת שוטפה!!
אחת שיש לה לפחות שעה של זמן פנוי לבלוג ביום....
זה ממש חשוב...אני באמת צריכה מישהו שיעזור לי...
אז אם אתם רוצים אתם יכולים לכתוב לי הודעה בתגובות!!
ואני כבר יענה לכם...
 
או שיותר פשוט =] 
כנסו לי למסן : [email protected]
 
דברו איתי =]
נכתב על ידי _lian_ , 28/11/2007 14:31  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צוות מסטיק =] ב-28/11/2007 14:52
 



לגבי הפרו שלי =]


 
 
אני מצטערת אני לא יכולה לתת לאף אחד פרו כי אני חברה בטבעת של העברת פרו...
ושם כל מי שמקבל צריך לתת את הפרו שהוא יכול..למישהו שהמנהלת מבקשת....
אם אתם רוצים פרו אתם יכולים להצטרף לטבעת הזאת ובטוח היה לכם פרו תוך כמה ימים (בטוח)!
הטבעת הזאת מעבירה פרו לאנשים...בעצם המטרה שלה היא שהיה יותר פרו לאנשים בישרא בלוג!!
 
אני שוב חוזרת!!
 
אם אתם רוצים פרו תצטרפו לטבעת שיש לי בטבעות שאני מצורפת עליה!!!
ואז דברו אם המנהלת והיא תביא לכם את המסן שלה!!
ואז היא תביא לכם פרו אחרי שתדברו במסן!!
 
בהצלחה לכולם!!
 
ומי שרוצה לנהל איתי את הבלוג יכול לכתוב לי =]
נכתב על ידי _lian_ , 23/11/2007 15:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של XxOMG_DANIxX ב-28/11/2007 14:39
 



פרו =]


=]לקטע המלא...
נכתב על ידי _lian_ , 23/11/2007 15:11  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פוני 3> ב-23/11/2007 15:29
 



מפרידים להורדה (1)


הי בשביל אתחלה אז סמתי כמה מפרידים להורדה =]
משהו שקשור לחורף ולגשם שלא מפסיק לרדת פה!!
 
 
 
 
 
מקווה שתואהבו =] מצאתי אותם באיזה אתר ממש נחמד =] לא הצלחתי להביא לינק :|
נכתב על ידי _lian_ , 22/11/2007 13:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גילוש XD ב-23/11/2007 15:16
 



הפוסט הנורמלי הראשון שלי =]


 
           
 
 
 
טוב אז ככה =]
הזמנתי עיצוב אז עוד מאת היה פה עיצוב ממש יפה !!
 
בקרוב אני התחיל לעשות פה ממש הכול!!
היו פה מדריכים,ביקורת,ועוד כל מניי דברים =]
 
מקווה שתהיו פה =]
נכתב על ידי _lian_ , 22/11/2007 12:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפתיחה הגדולה =]


הי קוראים לי ליאן =]
ואני פותחת בלוג עזר =]
כאן היו כל הפיקסלים שרק תירצו =]
אני יעשה פה גם ביקורת כפתורים אלו שתירצו =]
רק תזמינו ממני ואני כבר העשה!!!
 
תזכרו כל דבר שאתם מעתיקיםפה חובה קרדיט!!
אם אני הקבל מידע על מישהו שהעתיק ללא קרדיט לא היה לו טוב!!!
 
תהנו והכי חשוב תזמינו!!!!!!!!!
נכתב על ידי _lian_ , 17/11/2007 12:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של the sad girl ב-17/11/2007 12:41
 





203
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , החיים מעבר לים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_lian_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _lian_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)