לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

is there anyone alive up there



כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008


אז לא הלכתי היום לבית ספר

 

רבים יחשבו בגלל לב שבור

אבל בעצם אני מרגישה מצוין!

אני מרגישה כאילו השתחררתי כאילו הכל עכשיו פתוח.

ואת האמת לצאת אם בנים יותר קטנים ממך זה דפוק כי בנים יותר צעירים עוד ילדים.

אז יצאתי אם ילד

לא נורא אני לא מתחרטת על זה עוד ניסיון החיים :)

 

אני במחזור :(

 

אבל לא אכלתי הרבה היום בבוקר תפוח אחד ואפילו פחות.

מסטיק.

ועוד משו

נכתב על ידי , 24/3/2008 14:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




i suck

 

realy suck

 

i have no hate,no life,no heart

 

i'm not here

 

my goal for this life is to be skinny,blonde,perfect.

 

i'm not here

 

i dont feel alive , and i dont meen in a suicidel way i just dont feel like i'm in here

 

היום רק מים ואולי משו קטן

 

אני יעשה הכל בכוחותי כדי להצליח.

 

שום דבר לא יעצור אותי עכשיו אני מתמקדת רק בזה!

 

אני נמצאת פה

אבל אני בעצם במקום אחר

אני רואה דמויות

אבל הם בעצם מאותו המקום

 

אולי הם באות אליי מהעולם שלי לעולם הזה

אולי הן קוראות לי לבוא לשם

 

עולם מושלם עולם שלי

רוצה להיות שם

נכתב על ידי , 23/3/2008 15:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היא צדקה מי יסתכל עליי?!

 

גועל נפש

 

לידי בנות ניראות פי אלף טוב יותר

 

לא יודעת לאן להעלים את עצמי

 

רוצה להיעלם

 

לא מאמינה שזה קורה לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אם אני אוכלת משהו בימים הקרובים מעכשיו אז זה לא יהיה טוב בכל פעם שאני אהיה רעבה אי שמה גומיה על היד אני אמשוך בגומיה.

 

ואם זה לא יעזור...

 

 

גועל נפש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 



זה מה שאני אמורה להיות בפורים רק שאני פי שלוש יותר דבה :(

נכתב על ידי , 17/3/2008 15:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfat_biotch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fat_biotch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)