לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my blog :\


...

כינוי:  רזווו'ש:]

בת: 31

ICQ: 229034276 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


היום סיימנו 2 הופעות :) היה מוצלח ומצחיק .

מחר ברי ( הכיארוגרף שלנו ) בא ליראות אותנו . הלווווווווואי שיצא מוצלח אוףףףףףףףףף .

 

יום חמיייייישששייי 6/12 ט=ר=מ=י=נ=ל !

הולךךךךך להיות הכי כיףףףףףףף שבעולםםםם ,

איןןןן איןן איןןןן ... יותר טווב מהזההה (:

ספיירריי השממנה שללי באה ליששון אצלללי ,

אין יותר ג-י-ב-ע-ה חחחחחחח סתםם P:

" אני אוהבת לנדנד כך את התחת " גחגחגחח :D

חחחחחח הולך להיות טובבבבבב (:

 

הגעתי למסקנההה :

שהכי טוובבב זאת להיות יללדהה שיכולה לשחקק בצעצועיםםם !!  = O

מווווווווגי מימווווווון ? אני מ-א-מ-צ-ת , אייייייישה שלי .

אנחנו מיתחתנות באצולת העמקק ב20/12 נכוןןן? חיחיחיחיי...

 

ומממממממזזללל טווווווווובב ע=נ=ק

לאח של נוניייייי שאני מצד אחדד מאודדד שממחה שהוא מתחתןן מצד שני הלכו לי כול התיקוות להיות אישתו :D

חחחחחחחחחחחחח 3/> עזבו אותי הלב שבוררררררררר חחחחחחחחח .

נוני גיסות אנחנו לא ניהיה אההה?!?! חיחיחיחי ..

 

=הודעה חדשהה!! אח של נוני הגדול מתחתן ערן לא איתי בעלי אז יש סיכויי ישישישישש תמווותתו חיחיחי , סתםםם ((: כולכם מוזמנים לחתונהה

 

אממממ מהה עוודד ???????..

כלוםםם מה עווד א=יי=ןןןןןן לי מה ליכתוב חפפפפפף מה פפפה :-*

 

נכתב על ידי רזווו'ש:] , 3/12/2007 18:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרזווו'ש:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רזווו'ש:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)