לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהלב אל הדף . 3>


אני כותבת, אתם קוראים (:

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 210003857 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008


פרק חדש .

תהנו :)

 

פרק 11-

-יום רביעי של בית ספר.-

אחריי שהגעתי הביתה בסביבות 2 וחצי מתה מעייפות אחריי עוד יום משעמם בבצפר קיבלתי טלפון מליקה, היא אמרה שהיא אנה,מקס (החבר שלה), וטל (ידיד שלנו מחדרה) נפגשים במושבה.

התארגנתי ויצאתי ב4 אליהם , נפגשנו באיזה גן . מסתבר שגם דניאל בא , מה לעשות .. זה מה שקורה כשיש לך ולאקס שלך חברים משותפים.

דיי התעלמתי ממנו , הוא ממני , לא יודעת . הוא אמר לי כמה פעמים שהוא רוצה שנחזור להיות ידידים, זה בסדר מבחינתי . בכל זאת עבר כמעט חודש מאז שנפרדנו ואין לי כוח להמשיך להתנהג אליו ככה, לא כיף לי להתעלם ממנו כשכולם מסביב מסתכלים עלינו כאילו נפלנו מהירח.

טל:"אנה אני יכול לנשק אותך?"

אנה:"חחח מה?"

נטע:"מה?"

טל:"מה?! אני חרמן!"

אנה:"חחח מפגר"

נטע:"אשכרה טל אתה צריך השתלת מוח"

טל:"תודה באמת.."

נטע:"טוב תתנשקו"

אנה:"מה?"

ליקה:"נו תתנשקו באמת.."

נטע:"את זה אני צריכה לצלם.."

אנה:"את לא מצלמת כלום.."

נטע:"כן אני כן.." אמרתי מצחקקת,

טל:"לא , תחלמי ואת לא צלמי את זה."

נטע:"טוב נו .."

ליקה:"נו יאללה"

נטע:"אל תלחיצי אותם , ויאללה גם כן את תמשיכי תמשיכי להתמזמז עם מקס.."

ליקה:"נו מה את רוצה, תראי איזה סקסי אני לא עומדת בפיתוי.."

מקס:"כן , אין עליי.."

נטע:"חחחחחח אז תמשיכו , מי הפריע לכם?"

ליקה:"דניאל.."

נטע:"תפסיק יא מטומטם, שימשיכו.."

=צלצול טלפון=

נטע:"הלו?"

ג'וני:"היי"

נטע:"היי ,"

ג'וני:"מה קורה?"

נטע:"הכל טוב . תגיד .. לאן נעלמת?"

ג'וני:"לאן נעלמתי?"

נטע:"לא יודעת, אתה אמור לדעת את זה לא ?" אמרתי והתחלתי לצחוק,

ג'וני:"חחחחח אני בסה"כ לומד בבית כי אני צריך ללמוד לאיזה מבחן קבלה חזרה למב"ר מסתבר שלא טוב להם שאני לא לומד.."

נטע:"איזה מפגר! גם במב"ר אתה לא לומד?" אמרתי מצחקקת,

ג'וני:"כנראה שלא.."

ליקה:"מי זה?"

נטע:"ג'וני.."

ליקה:"מי זה?"

נטע:"סתמי כבר ותמשיכי להתמזמז עם מקס.."

ג'וני:"חחחחח אהבתי , איפה את ?"

נטע:"בגן קוקה-קולה.. למה?"

ג'וני:"וואלה אני במושבה,"

נטע:"באמת?"

ג'וני:"לא אז אני עובד עלייך.."

נטע:"יש מצב ,

ג'וני:"נו באמת נטע.."

נטע:"איפה אתה?"

ג'וני:"בדואר.."

נטע:"מה אתה עושה שם?"

ג'וני:"הלכתי לקנות משו מתשבץ"

נטע:"אה.."

נטע:"אולי תבוא לקוקה? אני רוצה לראות אותך .."

ג'וני:"אולי תבואי את לפה?"

נטע:"נוו אני שמנה אין לי כוח לזוז.."

דניאל:"מה שנכון נכון .."

נטע:"סתום ת'פה לא דיברתי איתך.."

ג'וני:"מי זה?"

נטע:"דניאל.."

ג'וני:"תגידי לו שלא יעצבן אותך אחרת הוא יתעסק איתי.."

נטע:"חחח כן , מיי ג'ון בריון.."

ג'וני:"את רואה שאני צודק?"

נטע:"קיצר אתה בא?"

ג'וני:"אבל .. אבל.."

נטע:"נווו.. בבקשה.."

ליקה:"מור אנחנו הולכים ללוות את מקס וטל לאוטובוס לחדרה.. אז בואי.."

נטע:"ג'ווון ,"

ג'וני:"הא מאמי?"

נטע:"תישאר שם , אני באה עוד שנייה . אנחנו מלווים את ידידים שלנו לאוטובוס.."

ג'וני:"אין בעיה.."

נטע:"חכה חכה אני יראה אותך . אני קופצת עלייך .."

ג'וני:"אין בעיה ,"

נטע:"תיזהר לא ליפול"

ג'וני:"מה ליפול ? את חתיכת מקל.."

נטע:"לא נכון,"

ג'וני:"כן נכון.."

אנה:"לא נכון , כן נכון , נתקי כבר את תראי אותו עוד שנייה"

נטע:"טוב טוב בסדר.."

ג'וני:"ביי ביי"

נטע:"בהיי"

 

אנה:"אז מה .. יש בינכם משו?"

נטע:"הלוואי, הוא כזה מתוק . את חייבת לראות אותו.." אמרתי מחייכת,

אנה:"עכשיו אני יראה.."

נטע:אכן"

 

הגענו לתחנה , ראיתי את ג'וני , הוא היה סקסי מתמיד.

המכנס הנופל, הכובע , המשקפיי שמש, הכל פשוט מושלם.

ג'וני:"אמרת שתקפצי עליי לא?"

נטע:"אני לא רוצה לגרום לך לקילה.."

ג'וני:"חח סתמי" הוא אמר ובבת אחת הרים אותי,

נטע:"אעאעא תוריייד" אמרתי והתחלתי לצחוק,

ג'וני:"לא רוצה.."

נטע:"חחח נו יא שמן"

ג'וני:"טוב נו .." הוא אמר והוריד אותי מחייך כולו,

=טלפון=

ג'וני:"הא? , טוב , איפה אתה? , אה בסדר.. כן כן קניתי , יש גם בירה גם XL .. טוב , בסדר, ביי"

נטע:"מה יש?"

ג'וני:"אני הולך לג'ו .. אז אני יראה אותך ?"

נטע:"מתי אתה חוזר לבצפר?"

ג'וני:"עוד יומיים"

נטע:"אז נראה אותך בבצפר"

ג'וני:"ביי מתוקה" הוא אמר ונשק לי,

נטע:"ביי"

 

אנה:"הוא באמת חתיך,"

נטע:"את רואה?"

אנה:"וואי וואי אם את תופסת אותו.."

נטע:"הלוואי,"

ליקה:"טוב בואו נעלה על האוטובוס גם , אין לי כוח ללכת ברגל,"

כולנו עלינו לאוטובוס אבל פתאום מקס משך אותי,

מקס:"תראי תראי!!"

הסתובבתי אחורה וראיתי את טל ואנה מתנשקים,

ופתאום הם הפסיקו וקלטו שכולנו מסתכלים,

טל עלה בחיוך לאוטובוס ונסענו.

נכתב על ידי , 3/12/2008 21:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,451
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למורי סיפורים [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מורי סיפורים [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)