לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  steal my nickname :O

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

שאלון.


השיעמום גוובר , מסתבר.

אגב, עיצוב חדש, כאילו לא חדש , הוא עיצוב שהייה פעם והחזרתי כי אין לי כוח להתעסק עוד עם עיצובים.

 

בן או בת? בנות שליטעD:

פיצה או פלאפל? בחירה קשה ;;

לבן או שחור? תלוי במהP:

אורנג' או סלקום? ממ , אורנג'. אבל לא כזה משנה

אולסטאר או נעלי עקב? אולסטאר. [כרגע]

פונינט או קשת? קשת [?]

עיינים ירוקות או כחולות? זה תלוי בעינים, לפעמים ירוק יותר יפהD: *נמ לא אצלי*

עגיל בלשון או בפופיק? פופיקP:

ריקוד או שירה? ריקוד.

שירים בעברית או לועזית? לועזית.

לכתוב בעיפרון או בעט? עט .

קיץ או חורף?נאמ , לא יודעת . כשיש קיץ, רוצים חורף, שיש חורף רוצים קיץ. בכללי קיץ נראלי , כי משתזפים

בצפר או חופש? חוווווופש , ברור ^^

תיכון או יסודי? תיכון.

שיער ארוך או קצר? ארוווך ! [ שיער אני מתגעגעת אליך חחח ;; ספרים זה עם רע ]

שיער חום או שחור? שחור , אבל תלוי~

שיער בלונדיני או ג'ינג'י? בלונדיני._.

בגד ים בקיני או שלם? ביקני .

יום או לילה? לילה . P:

בלוג או אתר? חחחחח אמ איזה אתר ?

סיפור - לכתוב או לקרוא?  רוב הספרים שכתבתי/קראתי הם כי החריכו אותי. חחח וגם הם לא להיט.

ירקות או פירות? פירותD:

עוגיות או עוגה? עוגה*~*

גלידה וניל או שוקולד? שוקולד

שוקו או קפה? שוקו .

ים או בריכה? ים <:

סרט או באולינג? סרט אני חושבת~

ארטיק או קרטיב? ארטיק. אבל לא ממש מתה על שניהם.

חתול או כלב? כלב .

שישי או שבת? שישי (8 לא לומדים חהחה ^^ [ אבל רק בגלל הישרדות חח ]

גשם או שלג? שלג .

ראש 1 או מעריב לנוער? ראש 1 נראהלי .

ירושלים או ת"א? ת"א .

לקום או ללכת לישון?שונאת לקום._. , לישון , אבל רק כשממש עיפיםD:

שרק 1 או 2? אני כבר לא זוכרת OO"
קומדיה או אימה? קומדיהD:

כדורגל או כדורסל? אם כבר כדורסל [ עם כל הכבוד שאין כלכך אני הייתי בליגה לבנות (!!1) ]

אנימה או טלנובלה? איכס אנימה-.- לא סובלת את זה , חח אמ כן אני פאטת אבל טלנובלות . [ הי לא רק אני ראיתי האלופה ]

כוכב נולד או נולד לרקוד? נולד לרקוד (?)

מכנס ספורט או ג'ינס? ג'ינס.

ישראבלוג או תפוז? ישרא .

אפרסק או נקטרינה? נקטרינה .

תפוח או תפוז? תפוז.

מלפפון או עגבניה? מלפפון.

דפדפת או מחברת? מחברת.

ימין או שמאל? ימין.

צמיד או שרשרת? נמ , צמידים תמיד נאבדים לי, אז שרשרת P:

כסף או זהב? כסף .

מתמטיקה או אנגלית? אנגלית, למרות שאני שונאת את שניהם. (אבל לא עם המורה שלי)

מורים או הורים? אמממ OO"

לשטוף כלים או לעשות ספונג'ה? כלים..לזוז פחות.

קולה או מיץ? בארור שקוולה D:

אייפוד או mp4? אייפוד.

כלב גדול או קטן? גדול בדר'כ D:

פו הדב או מיקי מאוס? פו הדוב לשילטון (?)

טלוויזיה או מחשב? מחשב , כי לרוב אין הרבה דברים מעניינים בטלויזיה ~

משחק קופסה או משחק מחשב? מחשב .T.T

תאומים או שלישייה? תאומים. למרות שגם שלישיה זה מאגניבD:

אימייל או דואר רגיל? אימייל, למרות שאני קוראת פעם בחצי שנה חחח.

יס או הוט? הווט. (X

קולנוע או סרט בבית? חח קולנוע P:

אילת או חרמון? חרמן , סקי שליטה<:

השיר שלנו או האלופה? האלופה. חחח מה :$

ראש גדול או השמיניה? השמיניה D:

יהודה לוי או רן דנקר? רן דנקר?

בראד פיט או אורלנדו בלום? אממ בראד פיט, יותר חתיך

בר רפאלי או אנג'לינה ג'ולי? אממ , נראהלי שאנג'לינה ג'ולי . בר רפאלי סתם קקי <:

לישון או להיות על המחשב? אם אני עייפה.. אז לישון :)

 


מממ זהו לפוסט הזה אני חושבת ,

 

אלני ,

המון בהצלחה 3>

אני ממש אתגעגע ): , יקקי !

את נוטשת אותי בכתה של מטורפים .

אוף , זה כזה חרא :|

אוהבת אותך וחסר לך שאת לא באה לבקרD:

*מוחע אני יבוא אליך ונלך כל יום לרננים*

מואעהעאעה D:

חחחח , אוהבת אותך 33333333>

 



לא אכפת לי שזו תמונה פאקצית. ביי.

נכתב על ידי steal my nickname :O , 10/5/2008 19:43  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה. ב-2/7/2008 17:02
 



לדף הבא
דפים:  

2,145
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsteal my nickname :O אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על steal my nickname :O ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)