לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג ללא שם

You see the sky you cry you dont know why

כינוי:  מאי ציידת הערפדים הפיקטיבית

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

מגמת תיאטרון


בזמן האחרון, ככל שאני חושבת על זה יותר, בא לי לפרוש מהתיאטרון..
נכון, אני אוהבת את זה, זה תחביב שלי, אבל אני לא בטוחה שאני רוצה להמשיך במסגרת הזו. ממש לא בטוחה.
יש מגמת תקשורת שממש מעניינת אותי..בינתיים אמנם אין לימודים אבל.. אני חייבת להחליט.

 

&^&&^&^%&^%&^^^^7676&^^%$^%$ אווווווווווווף !

 

 

עדכון: בינתיים אני לא עוזבת, נחכה ונראה.

נכתב על ידי מאי ציידת הערפדים הפיקטיבית , 21/11/2007 02:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאי ציידת הערפדים הפיקטיבית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאי ציידת הערפדים הפיקטיבית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)