לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ערב כחול עמוק


כי לא רק השמיים כחולים ..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

סקס מאחוריי הקלעים


מומלץ לקרוא עם השיר הזה

http://www.malhanga.com/musicafrancesa/jane/je_taime.htm

 

_______________________________

יד נשית עולה מעלה מעלה

ויד גברית אוחזת בה מאחור ומורידה אותה מטה..

היכל התרבות - הופעת גמר שלנו

אני ואתה - סולו

כבר בחזרות ראיתי איך שהסתכלת

ראיתי אותך חושק  בכל כיפוף שלי , שפגט שלי..

השיר מתנגן לו ברקע , התאורה חזקה

אני מזיעה , מתה לצאת מהבגדים האלו

אתה מזיע גם כן

הקהל צופה בנו

נצמד אליי מאחור ויחד מסתובבים , רצים על הבמה

נותנים את הריקוד הכי טוב שיכולנו לתת

אתה נצמד אליי מאחור , נושף באוזן שלי..

הקהל לא מבין , לא יודע מה עובר מתחת לבגדיי

בתחתוניי

איזו צמרמורת מקיפה אותי

האורות יורדים

___

 

מאחוריי הקלעים -

אני מול המראה , מסירה את האיפור

פושטת מעליי את הבגדים הצמודים שהבליטו כל פיסה בגוף שלי

אתה נכנס לחדר ,ידעתי שתבוא

חצי חיוך מצידי , מתכוננת לבאות

"אתה היית ממש טוב ..כאילו נכנס בך משהו "

שותק

מתקרב

מריח את שיערי

מסובב אותי אליך , מצמיד אותי לגוף החזק שלך

מכופף אותי לאחורה , כמו בריקוד

הפעם יש תשוקה

הפעם אנחנו צמודים יותר

בהנפה אחת מושיב אותי על השולחן

אני רואה מקרוב את התווי פנים שלך

אני רוכנת לנשק אותך

אתה מרחיק את השפתיים שלך ממני

רק נושף עליי

בבת אחת נושך את השפה התחתונה שלי

"תפשיט אותי " לוחשת

העיניים שלך בוחנות את החזייה שלי

ביד אחת אתה משחרר אותה

העיניים שלנו לא זזות אחת מהשניה

יש אחת שלך מלטפת את שדיי , לוחצת על פטמתי

הרגליים שלי פסוקות ,כרוכות סביבך לא נותנת לך לזוז ממני

אתה מעביר את הלשון על השפתיים שלי

ואצבע אחת על התחתונים שלי

מלטף את התחתונים שלי

מרגיש את הרטיבות

אתה כבר בלי חולצה

יד אחת שלי נכנסת למכנס שלך

מרגישה כמה אתה רוצה אותי, כמה אתה רוצה להיות בתוכי

פותח את הרוכסן

ומוריד את המכנס

פתאום , מושך בשערותיי לאחור

ומתחיל למצוץ את צווארי

זה כואב

זה מרטיב..

תוך כדי האנקות שלי, הגניחות שלי, הנשימות שלי

התחתון שלך מתחיל להתחכך בתחתון שלי

אנחנו רוצים אחד את השני ,אני רוצה אותך בתוכי.

מוריד לי את התחתון , עוזב את צווארי

אני נאנחת

מרים אותי

מצמיד אותי לקיר

הרגליים שלי עדיין סביבך

מורידה ממך את התחתונים עד הברכיים

נכנס לתוכי

חודר אליי

מחזיק את אחוריי , צובט אותי שם

השדיים שלי מתנוענעים לפי הקצב , מעלה ומטה

הדגדגן שלי כל כך נפוח

והזין שלך מתקשה בתוכי, בתוך הרטיבות שלי

אני צועקת

אתה מנשק אותי  , הפעם עם כל הלשון

לא משאיר לי מקום לנשום

אתה מזיע , אני מזיעה

הזיעה שלנו מתערבבת

אנחנו גוף אחד

"אני גומרת ..אני לא יכולה יותר , אני גומרת"

התחלתי לרעוד וגמרתי

מהרעידות שלי גמרת גם אתה

הזרע שלך בפנים , ולאט לאט יורד על שנינו

אתה מוריד אותי מטה, צמוד אליי

העיניים שלי עצומות

אנחנו מחובקים , ערומים

ואז אתה שואל אותי..

"יהיה הדרן ? "

באותו לילה...לא ישנתי בבית.

מביטה ושותקת

 

נכתב על ידי מביטה ושותקת , 19/5/2008 13:36  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  מביטה ושותקת

בת: 35

תמונה




4,497
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למביטה ושותקת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מביטה ושותקת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)