לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

smile.



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 284689586 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

תמונה שלי מחופשת לטמפוןD:



סתם,סתםD:

 

אלומה,

 

you are my best friend.

and half of my heart is yours.

no, not half.

ALL MY HEART IS YOURS!

 

אני אוהבת אותך

33333>

 

מיכלי:]

נכתב על ידי , 4/12/2007 22:00  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נמנמנמנמנמנמנמ


Take my photo off the wall
If it just won't sing for you
'Cause all that's left has gone away
And there's nothing there for you to prove

Oh, look what you've done
You've made a fool of everyone
Oh well, it seems likes such fun
Until you lose what you had won

Give me back my point of view
'Cause I just can't think for you
I can hardly hear you say
What should I do, well you choose

Oh, look what you've done
You've made a fool of everyone
Oh well, it seems likes such fun
Until you lose what you had won

Oh, look what you've done
You've made a fool of everyone
A fool of everyone
A fool of everyone

 

שיר אחד היפים.. הייתי חיבת לשים

 

אז מה היה היום..?

אחותי נוסעת לאילת מחר..

כן , שוב.. ורק אני נשארת תקועה בחור הזה=\

אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

יש לי כסזאת הרגשה שכל שנייה אני עומדת ליפול

ולא יהיה א=ף  א=ח=ד  שיחזיק אותי..

כאילוו אין לי אף אחדד בחיים האלהה..

ואואואואואווווווו זה משגעעע אותיי

שתעבור כבר ההרגשה הזאת =\

 

ו

נכתב על ידי , 2/12/2007 22:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





226

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לboobiii(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על boobiii(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)