לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

siv


Avatarכינוי:  sivan.mula

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

איזה ש=י=ע=מ=ו=ם=!


טוב זה פעם ראשונה שאני כותבת בבלוג...חחח

אז אני אתחיל..

היום היה לי היום הכיי הכי הכי הכי משששששששעעעעמממממםםם בעולם...כל היום רק ישבתי ראיתי טלוויזיה הייתי במחשב ובקיצור לא עשיתי כלום רק השתעממתי...

השביתה הזאתי ממש ממש משעממת אז קיצר אני חושבת שדיי באלי לחזור לביצפר למרות שיהיו לנו מבחנים עבודות ומלא מלא דברים אבל זה עדיף מלשברת כל היום מול הטלוויזיה ולראות את התוכניות המשעממות שיש בה...חיחיחיחיח

נכתב על ידי sivan.mula , 18/11/2007 16:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה היה היום?!


 

נכתב על ידי sivan.mula , 18/11/2007 16:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsivan.mula אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sivan.mula ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)