לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לבן שחור הבלוג הכי שווה


בבלוג שלי אני אספר לכם על: חיי וסיפורים שאימצתי או מצאתי באינטרנט לפעמים יסים שירים ותמונות............. ואני מאוד רוצה שתגיבו לי!!!! תודה!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

קצת עליי ובסוף סיפור


אני חדשה בבלוג..........................

רציתי לספר לכם עלייי!!!

אז:

 

1)קוראים לי קסניה

2)אני בת 10

3)אני מקובלת

4)אני אוהבת ספורט(אופניים ריצה כדורגל)

5)אני קולית

6)אוהבת חיות(הכי כלב)

 טוב אין לי יותר מה לספר....

__________________________________________________

הנה מתחיל הסיפור(הוא לא על חיי)

סיפור הטירה

גלגול נשמות..

 
.מקרה שאפשר להסבירו רק כגלגול נשמה, עורך דין צעיר התחתן ויצא עם אשתו לטיול ירח-דבש על הדנובה
,"לאחר כמה ימי שיט למקומות שמעולם לא באו שמה, התחילה האישה להרגיש אי נוחיות ואמרה לעצמה: "כמה מוכר לי נוף זה
היא תפסה בזרוע בעלה ואמרה בהתרגשות: "במקום זה חייתי במשך שנים, מעבר לגבעה זו יש מרעה, נחל חוצה אותו ועל גדותיו צומחים "עצים גבוהים
האישה דרשה להורידה מהאוניה בטענה שאין היא יכולה לסבול יותר, "אני מרגישה שאם לא נרד אני אמות כאן". מתוך דאגה רבה הסכים הבעל לרדת
בכפר הסמוך והביא את אשתו לרופא, בשמעו את הפרטים קבע הרופא בחיוך שיום יומיים מנוחה יספיקו להחזיר לאישה את שלוותה, אבל ,האישה סירבה לשמוע
"התרגשותה גברה יותר ויותר "אני מוכרחה לראות את המקום הזה תכף ומיד" היא דרשה, "אני מרגישה כאילו משבו קרה לי במקום הזה בעלה ניסה
להרגיע אותה אבל היא התפרצה ויצאה לדרכה, בדרך פגשה זקנה אחת ושאלה אותה "האם ישנה טירה עתיקה מעבר לגבעה?" "כן" הייתה התשובה
,""אבל איש אינו גר בה, אם תרצי אקחך שמה
,"תודה לך אני יודעת את הדרך" הייתה התשובה המפתיעה, בינתיים השיגה בעלה וביחד הלכו אל הטירה
:בהגיעם אל טירה עתיקה ונרחבת חפשו דרך כניבה, שומר זקן הכניסם וכיאה למדריך התחיל בהסברות
"התושב האחרון בנה את האגף הזה אבל במשך חמישים או שישים השנים האחרונות הייתה הטירה ריקה מאדם". "אני יודעת" הפסיקה אותו האישה מתוך
התרגשות "אני מעונינת בחדרו של האביר" השומר נרתע
?""הייתי יכול להישבע שלא בקרת כאן מעולם, וכיצד יודעת את כל זאת
,מבלי לשים לב לשאלתו עשתה האישה את דרכה בתוך הטירה כאילו הכירה אותה יותר טוב מכל אדם אחר
,"כאן יש חדר נעול" היא אמרה "הראה לי אותו" השומר הזקן הצטלב מרוב פחד והודה: "נכון מאד אבל החדר הזה מעולם לא נפתח
".עד כמה שזכור לי והמפתח אבד
"בכל זאת עלי להיכנס" עמדה האישה על דעתה, "מתחת למדרגות הישנות תלויה מחרוזת של מפתחות, הבא אותה הנה! המפתח החסר "בניהם
.מתוך סקרנות הלך הזקן והביא את המפתחות
"האישה בחרה מתוכם מפתח חלוד אחד, "זהו זה" היא אמרה "הדלת הזו נשארה סגורה כל הזמן מפני שבחדר נמצאות שתי גויות אדם
הסבירה בהתרגשות גוברת, בידיים רועדות הכניס הזקן את המפתח לחור המנעול ופתח את הדלת לקול חריקת ציריה. האוויר בחדר היה ,מחניק
האישה ניגשה ישר לוילונות הכבדים ומשכה אותם לציידי החלון, על המטה נתגלה לעיניהם שלד אדם, ועל הרצפה עוד שלד עם חנית ,חלודה על ידו
.בהצביעה על רצפת החדר קראה האישה ברעדה "זהו החדר שבו נרצחתי!" והתמוטטה בהתעלפות
התקפה חריפה של קדחת מוח באה בעקבות הזעזוע, הרופאים מאמינים שהאישה תחלים מהר ואולי גם תאבד
.מזיכרונה את כל המקרה, הם אינם יכולים להסביר את פשר התופעה, המקרה היה עובדה ידועה שאושרה ע"י אנשים מהימנים
דוגמא נוספת מחיים בגלגול קודם של אישה צעירה אחת, חסרת השכלה באותם חיים היא הייתה בת עבדים ברומא, כל פרט מתיאוריה על ,המקום הזמן
.אישים הסטורים ומאורעות שונים אושרו אחר כך כנכונים
.היא מעולם לא ביקרה ברומא, ולא הייתה לה גישה לספרים על הנושא, וזוהי הוכחה לקיום העובדה של גלגול נשמה
,נשמה שלא היגעה לדרגת התפתחות מסוימת במשך החיים הגשמיים, צריכה לחזור ולהתנסות בהם, "לכולנו היו חיים קדומים
".אלה המלמדים את ההפך מזה הנם בורים בעצמם, או שברצונם להשאיר אותך בבורות
".עיתונאי אחד מחלוצי הספיריטואליזם טבע עם האוניה "טיטניק" ב- 1912 הוא התקשר עם בתו ומסר לה ידיעות מ"העולם הבא
היא רשמה אותן למזכרת, הוא אמר שבחיים שאחרי המוות ניתנת הבחירה לחזור לאדמה למי שהתקדם עד לדרגת התפתחות מסוימת, הזמן .שהנשמה נשארת בספירות העליונות עד לשיבתה, הוא בדרך כלל ארוך מתקופת החיים על האדמה
.כמה חוקרים מצאו שזמן זה אינו קבוע, אלא שונה מאד בכל מקרה ומקרה. 

 

נכתב על ידי , 18/11/2007 18:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 26

ICQ: 123456789 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Blak Girl~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Blak Girl~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)