לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הדרך לשלמות




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2009

קצת מפה וקצת מפה D:




הייי D:

אממ וואלה השתנו מלא דברים,ישלי חבר חדש,טוב לא כ"כ חדש.. זה האקס שלי חזרנו .

לאלה שקראו פה פעם אז זזה שנפרדתי ממנו שחזרתי מקוקה קולה וילג'.

האמת,אני לא יודעת למה חזרתי אליו,אבל הוא נותן לי תחושה טובה,הוא אוהב אותי.

זה לא שאני לא אוהבת אותו,אני מרגישה משהו.

בכל מקרה ננתי לו צ'אנס אחרון.

ידיד שלי שאוהב אותי מעל שנה כבר אמר לי "לכולם את נותנת צ'אנסים,איפה אני הייתי בכל העיניין ? "

חחח אולי בהזדמנות אני יביא לו צ'אנס,אבל וואלה הוא יקר לי בשביל לאבד אותו על שטויות כאלה.

האקס שלי (לא זה שאני חברה שלו).

חזר לדבר איתי לפני חודש בערך,הוא אומר לי שאני קרה,האמת די נעלבתי,כי על מה הוא קובע את זה?

על זה שאני לא אומרת לו חיים שלי,הוא כל הזמן מדבר ככה,זה הסלנג שלו (הוא ערס),חיים שלי,מת עלייך,יפה שלי וכל זה.

ואני לא כזאת,קראתי לו ככה פעם שהיה בנינו משהו רציני אבל זה נגמר לפני חצי שנה היה לי קשה לשכוח אותו ואני יודעת שאם אני ידבר אליו ככה הכל יחזור לי.

זה לא נחוץ..

אזז חוצמזה,הכל בסדרר (:

האמת שגם עם זה הכל בסדר..

המשקל עדיין מפריע לי ואני עדיין מנסה לרדת,זה ממש לא קל ואפעם לא חשבתי שזה יהיה קל .

ירדתי איזה קילו והעלתי חצי ממנו בחזרה..

אז אני יתחיל לרשום פה מה אכלתי כל יום ממחר כי היום כבר אכלתי קוסקוס חחח

זהוו לבינתיים (:

 

שבת שלום לכולם

אוהבת

נכתב על ידי קואלהה:] , 15/5/2009 17:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  קואלהה:]

בת: 30

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקואלהה:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קואלהה:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)