לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פוסטר . XD


בלוג עיצוב & עזרה . ( @

Avatarכינוי:  דריווש , מנהלת פוסטר . D ;; "

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

כפתורים & מבצע & עיצוב להורדה & משהו קטן D:


אהלן חמדמדונים XD
מה נשמע ?! אצלי סבבי . (;

אני מצטערת שלא הייתי בבלוג , אבל ...
בזמן שלא הייתי בבלוג הכנתי הרבה דברים לבלוג . ^^
אז .. מה יהיה לנו היום ?
כפתורים , מבצע , עיצוב להורדה ומשהו קטן ...
אז .. שנתחיל ?



כפתורים :
אולי זה מעט , אבל אני הכנתי את כולם בעצמי !!!
אז רק לשימוש אישי , ואסור להעתיק . XD
גם לא עם קרדיט .. המעתיק יענש . : (
אשלי טיסדייל :

     
   
   
( מדהימים נכון ?! יצא לי יפה הפעם D: )
בריטני ספירס :
( יש ממש מעט .. אבל השקעתי ^^ )
  
  
זהו . @ ~
פעם הבאה שאני אכין כפתורים ,
אני אשתדל להכין יותר ...

 

מבצע :

1 .  2 .

3 .   4 .
5 .   6 .
  7 .   8 . 

* חובה להירשם רק בפוסט הכי עדכני !!!1 *


 

עיצוב להורדה :
טוב .. זה רק פעם שניה שאני מכינה עיצוב לבלוג .. (:

אז אם יש הערות או ביקורת בונה , ?1 תכתבו לי . בבקשה . $ P ;;
מקווה שתאהבו !!1 ושוב , אסור להעתיק . XD





 


 

תגיבו לי איך יצא .... %
ואם מישהו לוקח , שיעשה טובה וישים קרדיט . D ;; "




משהו קטן

זה לא משהו לעזרים או משהו כזה ...
זה סתם סיפורון שהמצאתי ורציתי לחלוק איתכם . XD
תקראו ותגיבו לי פליזזזזזז . !!1 O.O

היא הסתכלה בחלון , עוד קצת מנומנמת .
היא הקשיבה לציוץ הציפורים , הריחה את ריח הפרחים .
איזה יום נפלא .
הוא יושב לו בדשא כמו תמיד , מסתכל על חלונה .
בשתיקה .
היא לא רואה , היא לא יודעת ...
כל יום הוא יושב שם . לפעמים מנגן ,
לפעמים קורא או שומע מוסיקה ... הוא תמיד שם .
מסתכל עליה .
יש אנשים שאומרים שהוא חי ברחוב ,
עזב את ביתו .
אבל הוא לא מתייחס , הוא בשלו .
כשהיתה יוצאת , הוא היה עושה את עצמו ישן ,
קורא .. לפעמים אפילו התחבא .
אבל הוא בעצם , היה עסוק רק בה .
עברו שנים , היא עברה דירה ,
והוא כבר לא נראה .
ועכשיו כשהיא גדולה , היא נזכרת ,
מבינה .
כי השתיקה אומרת הכל .


נו , יפה ??!! מקווה להרבה תגובות .... ( *





אז זהו להיום . XD
אם אתם חמודים ?! תעשו טובה ותגיבו . ^^
אם אתם לא ? בעיה שלכם :P
אוהבת מלא 33 >




נכתב על ידי דריווש , מנהלת פוסטר . D ;; " , 26/11/2007 09:40  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צוות אוניל עזרה & עיצובים ב-18/2/2008 22:39
 



פוסטר ?1 נפתח. D:


פוסטר .. נ פ ת ח !1 ( :
אני ממש שמחה . זה הבלוג הראשון שלי . XD
מקווה שהוא יצליח ..... ^ ^
פוסטר זה בלוג עזרה למעצבים , ועוד כל מיני ..

אני הולכת להשקיע בבלוג הזה המון !!!

אז אסור להעתיק שומדבר , הא ? :)

את העיצוב אני הכנתי !! מה אתם אומרים ?

תגיבו עליו ...... ( ;;;

אוהבת אתכם 33 >

 



נכתב על ידי דריווש , מנהלת פוסטר . D ;; " , 19/11/2007 13:30  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דריווש , מנהלת פוסטר . D ;; " ב-29/11/2007 18:45
 





149

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדריווש , מנהלת פוסטר . D ;; " אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דריווש , מנהלת פוסטר . D ;; " ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)