לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

extreme is the life!!!


חולי ההקסטרים שאני אחד מהם... בעיקר רולר אגרסיב וסקטבורד אבל אוהב כימעט את כול פעילות של אקסטרים... אתם מוזמנים..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

ערב טוב.....


חחח!! הצלחתי לעשות 360 מעל  4 מדרגות מזה ארוכות!!!! הפעם הרישאונה היתרסקתי וניגמר לי התחת :-( אבל בפעם השניה הצלחתי!!! יאי!!!!!!!!!!
נכתב על ידי , 20/11/2007 22:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר טוב!!


חח אני די בשבוע חופש:-) איזה חרא יום יש כול הזמן גשם כול השבילים והכבישים מוצפים:-( אי אפשר ליסעו על שום דבר שיש לו גלג קטן:-( (כגון הרולר שלי שהגלגלים שלו הם 61mm:-)   באסה של יום... מקוה שאצלכם יותר טוב!!!!

 

aovia

נכתב על ידי , 20/11/2007 11:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד תמונה...




תמונה נוספת שלי עם הרולר... היא מילפני 3 חודשים אבל:-) 



 

נכתב על ידי , 19/11/2007 21:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה




114
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לroller and skate אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על roller and skate ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)